marți, 20 decembrie 2011

Iubirea unui vampir

"Iubito, azi ma indepartez de tine. Te iubesc enorm, dar mi-e prea frica de ceea ce ti'as putea face, puterile mele o iau razna. A fi vampir este oribil. Noi ne cunoastem de dinainte sa ma fi transformat, si stiu ca nu ma mai cunosti...nici eu nu ma recunosc. nu mai stiu ce simt pt tn... pt noi.

Cand te imbratisez nu simt decat dorinta, dorinta de a te devora. dorinta de a'ti suge tot sangele din tine, de a te lasa fara vlaga. dorinta de a ajunge la mijlocul carnii tale fragede si de a-ti simte gustul. Nu mai pot ramane langa tine, esti inj pericol. Dorinta de a-mi infinge coltii in gatul tau atat de firav... de asta a sosit timpul sa plec.

Adio, iubito... cu dragoste, sufletul tau pereche. "


/:) rahat scris vara asta... ce romantism... ce Doamne iarta-ma era in capul meu? 8-| imi vine sa vomit... 8-|

5 comentarii:

Frumoasa postare, sau putin spus frumoasa...vara si iarna se scriu cele mai frumoase postari, poezii, versuri...

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...