vineri, 15 octombrie 2010

orasul meu

Ce-i asta ma intrebi?! E-un fel de lumea mea Si o pastrez ascunsa-n debara Orasu meu pustiu de buzunar in care nu prea vrea nimeni sa stea Asa ca-mi fac de lucru cu o galeata de vopsea Pe bulevard am pus un felinar sa-mi aminteasca cine sunt caci Eu uit iar si iar ajung Descult un faurar la gat cu un fular Strigand la pasari ce nu tin cont de calendar Coroane de frunze galbene doresc sa-mi fie pat Si vantul cainele meu dresat Latra printre castani ca stapanul lui s-a internat si Ma iubeste sincer cum il iubesc si eu Doi fluturi pe umerii mei sa nu-draznesti sa-i scuturi Uite-i cum se preschimba-n ghiocei si dorm si ei imbratisati intr-un pahar de aspirina si Asteptam vara ce parca intarzie sa vina Ce goi sunt toti pe dinauntru ingeri cu pamantesti nevoi, pamantul imi sprijina avatul Si mainile refuza sa cedeze, ma mana gandul Orasul meu e-un cimitir de inorogi cu leagane inalte cu poduri daramate are o singura intrare Pavata cu poze si povestioare, orasul meu abia mai sta-n picioare, Musca din soarele lipit de mine pe tavan, cheia-i la mine, defapt incuietoare n-am te-astept cu coate julite si croiala mea de biet golan...bine v-am gasit R:e bine ca v-am gasit in orasul meu In orasul meu ciudat...orasul meu Orasul meu...abia mai sta in picioare Orasul e cam ciudat, aglomerat si poluat Cu desene pe asfalt si terase mincinoase Cu dimineti matase si nopti furtunoase Si talhari ce au furtu-n oase... TE fura privelistea si aproape linistea Ne fura privelistea si aproape linistea Cimitirul este zambest viu, aleile sunt scancet, stiu periferia cantec viu, centrul ranceziu si Strazile se sparg, copacii se sparg Aripile se sparg incet se sparg incet Crede-ma cand spun primarul este un hoinar Crede-ma cand spun este un poet vulgar Nu ii mai cere cheia el e mereu incuiat Nu ii mai cere cheia si el o cauta disperat Bine v-am gasit de cand va cautam Bine ati sosit de cand va regretam Cladirile sunt pentru voi caci mirositi a caramida, le priviti de sub pupila, le stiti de vis si sila Pentru afis de luna plina, luminatoare de duzina-n orasul meu ciudat. R:e bine ca v-am gasit in orasul meu In orasul meu ciudat...orasul meu Orasul meu...abia mai sta in picïoare Zgarie nori-orasul meu! :x

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...