vineri, 15 octombrie 2010

Ultima zi! :x una perfecta! :x

Ultima zi de vacantza :d si asta perfecta! :d te trezeshti dimineatza.. Fara sa te gandesti ca e ultima zi de vacanta… :) vrei sa te duci pana in oras sa'ti cumperi cva..:-? si n'ai cu cine.. .da'i sms lu mac, mac sun'o p elena, mac te suna ji zice ca elena nu raspunde..:-? Elena p mess : -cf? hai in orash! :d -nu pot…:( nu ma lasa tocmai am ajuns…:( iar eu m'am suparat ji ne'am certat oleaca..:D dupaia ne'am impacat cand a venit la mine si a mancat pizza piersici si ne'am uitat aman2 la final destination4. zii lu' boogie sa iasa afara boogie zice ca mai tarziu:d ok ok… pleaca elena de la mn.. Eu vb cu andreea p mess : -cf? hai in orash! -ok..;;) sa ma imbrac. -vine si cosmina? :d -mda.. Pai ea tocmai trebuia sa vina pe la mn si n'a mai venit..:) -aha ok.. Deci ne intalnim la muzeu intr'un sfert de ora. In acest timp cris te cheama afara. Hm.. :-? Ce sa fac.. si m'am horatar..:-? -pai hai si tu in oras ca ies si eu cu 2 tipe. :d iesi jos si vin si eu imediat. cand am ajuns, bucurie, imbratisari.. Alea alea..(a fst in Anglia plecat si chiar mi'era dor sa rad cu el..:d :)) am povestit tot ce am facut…:d eu aici si el acolo..:d ne ducem la muzeu… ji andreea cu cosmina nu erau.. Am asteptat jumatate de ora timp in care am asteptat'o si p elena… elena o venit mai greu da' o venit..:d intre timp ma suna roby… hei ce facetzi unde suntetzi hai sa facem ku totzii un gratar! :d hmm..:-? Sa ma duc sa nu ma duc..:-? n'am nimic de pierdut daca ma duc da' am de pierdut daca nu ma duc..:d dar si andreea si cosmina?:( eeh..:-j ma vad alta data cu ele..:-?? O suna iubitul pe elena.. Elena s'a enervat deoarece….(mai departe nu zic>:P ) asa.. Cris pleaca, iar eu si elena ne ducem spre favorit..:d unde ea se intalneste cu prietenu' si niste amici.. Io cum nu stau cu ei.. m'am dus la gratar la astia.. Intre timp m'a sunat andreea sa ma intrebe unde sunt si am chemat'o si pe ea la gratar da' a zis ca mai e cu niste fete si mda.. Nah..:-?? n'au venit. Ma duc pana acasa..:d dupa caare ma duc la plus sa iau cate ceva pt gratar..:d asa.. Aku ma suna mac: -unde esti wa? -bn acu ajung! -ia wai vb ku gagicata…(;)) ) alo? -da…-hai mai repede. -acu am fost la plus. Vin aku. Dupa care m'am dus la astia la gratar…:d boogie deja era beat…:-j n'aveai treaba cu el:)) la gratar am cunoscut mai multzi tipi.. Niste prieteni de a lu boogie si un var de a lu roby..:d ma rog..:-j mancam noi nustiu ce.. Radem alea alea..:d eh si.. Se termina berea. Boogie cu un tip s'au dus dupa bere..:d :)). Eu am ramas cu ceilalti pe patura si jucam cartzi..>:) :)) am castigat am pierdut.. Varu' lu roby se uita tot timpu' in cartile mele… :-w :)) ma rog.. A fst grozav orikumm..:d am cantat la chitara lu robye..:d :x. si boogie cu tipu' ala nu mai veneau..:)) ii suna roby: -unde suntetzi bah? -in kaufland! :)) -ce cautatzi bah tokmai akolo? Era magazinu' langa noi aicia si voi v'atzi dus tocmai pan' la kaufland?:)) ma rog..:-j se facea din ce in ce mai frig asa ca am hotarat sa mergem acasa la boogie. Unii au venit altii nu. m'am simtit soo bine..:d si nici prea frig nu era..:d si dece am pierdut io la un joc?:-w pt ca incercam sa cant la chitara o melodie..:d andy williams - love story :d imi iesea.. Ba nu'mi iesea..:d si nu eram atenta la joc:)) ma rog..:x asadar astia s'au dus aks la boogie iar eu am plecat acasa de teama sa nu cumva sa uit ce s'a intamplat azi:)) a fost o zi perfecta! :x iar maine in prima zi de scoala va fi si mai tare! :x

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...