vineri, 17 februarie 2012

Dracula



Si uite ca pe langa NECRONOMICON (nu intrebati), m-am apucat sa citesc Dracula (am ajuns abea la a 8’a pagina :D) si am decis sa vad si filmul, desi da, stiu, nu se pot compara. Mai vazusem filmul de vre doua ori, dar niciodata nu m-a “afectat” ca acum. Dumnezeule! Romeo si Julieta sunt pantaloni scurti pe langa Dracula si Elisabeth! O iubire mai profunda si mai frumoasa de atat n-am mai vazut in NICI UN alt film si in nici o carte citita.

In acest film iubirea si ura se combina intre ele, monstruozitatea si frumusetea devin una si aceeasi, nu mai conteaza de e zi sau noapte… in acest film Elizabeth, care moare in 1462 (dupa cum spune legenda) se reincarneaza cu patru secole mai tarziu in Mina, o tanara englezoaica. Desii aceasta hotaraste sa se casatoreasca cu tanarul Jonathan (si o si face, dar se pare ca dragostea dintre Mina si Dracula e atat de puternica incat sa doboare pana si cuvantul Domnului), ea incepe sa il recunoasca pe Vlad, si fosta ei viata… Filmul, se termina…. Cu multe lacrimi in ochii spectatorilor.

Va spun drept, foarte putine carti si filme ma pot face sa simt ceea ce am simtit uitandu-ma la acest film. Deci a fost… magnific. Va spun asta cu lacrimi in ochi .. si cu o apasare ciudata pe suflet. Il mai vazusem dar… acuma mi-a parut cel mai frumos, si mai interesant.

Un film ce reflecta o tragedie, o drama suferita de Vlad Tepes la pierderea Elisabethei… O dragoste ce este atat de puternica incat sa treaca orice bariera! Aceasta dragoste intrece timpul, intrece cuvantul lui Dumnezeu, intrece ORICE. Si da, da, e doar un film. Dar m-a miscat atat… atat de mult!

Acum am sa va dau un trailer nu prea reusit, altul n-am gasit. Si o melodie care sa se potriveasca perfect (dupa parerea mea) cu iubirea dintre Dracula si Elisabeth / Mina.

http://www.youtube.com/watch?v=k7leC4YClrI




5 comentarii:

E o poveste foarte interesanta, am citit si eu o parte din ea :)

am vazut filmul Dragula facut in 1992, genial film ;x

Intotdeauna m-a fascinat povestea povestea lui Dracula. Sunt mandra ca e o legenda tipic romaneasca!:)

Dee.

Eu am auzit despre povestea lor de dragoste, ce în urmă sunt :(
Spor la citit :)

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...