luni, 20 februarie 2012

Leapsa + "La multi ani, Kurt Cobain!"

Acum.. am primit o leapsa de la Iri, in care tre' sa precizez 5 locuri din lume unde mi-asi dori sa merg.

1. New York, New York!!! Cum spunea si Frank Sinatra :d cred ca Sex and the city m-a facut cel mai mult sa-mi doresc sa-l vad... sa ating cu tocurile mele Dior (pe care nu le am, INCA) pamantul NewYorkez... ah! Iubesc natura, parcurile. Si asi da ORICE pentru o dimineata insorita prin Central Park, dar de asemenea nu pot trai nici fara poluare. Deci ce ar fi mai bun decat New York?? :x ps: In centrul orasului pe undeva, este un restaurant Traditional Romanesc! Si in Anglia este, dar NY? :x

2.Paris. Ei, da! Cu toate ca nu cunosc franceza, INCA, mi-asi dori sa merg la Paris, orasul iubirii. Ce poate fi mai frumos decat sa urci in Turnul Eiffel (ah, pacat ca am FRICA, ba nu, GROAZA de inaltimi)? Si beretele... esarfele colorate, DULCIURILE!!! :x In plus, este o statuie a libertatii si acolo, interesant, nu? :D

3. Londra. Cu toate ca inainte nu suportam accentul britanic, usor usor, am inceput sa-l iubesc. Si Londra la fel :X. Big Benul este foarte interesant, catedrala de acolo, podurile acelea, constructiile, casele, si tot ce mai vrei! Aerul britanic cred eu, mi-ar sta de minune :D

4. New Orleans. Ne intoarcem in State. :d Cred ca... Anne Rice m-a determinat cel mai mult sa-mi doresc sa vizitez New Orleansul... dragostea cu care vorbeste despre orasul ei, este absolut... FABULOS :x.

5. Finlanda. De preferat in capitala. Pentru ca... e un loc foarte interesant, foarte FRUMOS, si cand zic frumos, ma refer la faptul ca tara aceea este mai mult de 60% salbaticie, paduri samd, pentru ca natura la ei este fabuloasa, raurile, cascadele si padurile sunt absolut neatinse de om... Si-n plus, trupe ca Nightwish, Eluveitie, Korpiklaani, H.I.M., sunt de acolo :D. In plus, au o limba foarte ciudata, dar foarte frumoasa :x.

Si pentru ca iubesc sa calatoresc (desi din pacate nu am asa multe conditii sa o fac cand si oriunde-mi tuna), aleg sa pun in loc de 5 locuri, 6.

6. Moskova. Ei, da! Rusia! Limba lor este extraordinar de grea, si deasemenea frumoasa, pentru ca este tara unde intr-adevar se pune pret pe ARTA, muzica la ei este minunata, ce sa mai vorbim de pictorii si scriitorii de acolo? Ah! Sa te plimbi prin Moskova noaptea, pe timp de iarna, cu Shostakovich (Second Waltz) in urechi. Ptiiaai! Deja visezi! Mai ales arhitectura la ei, toate cladirile acelea bogat colorate!

Leapsa se duce la: Oricine vrea s-o preia.

Si acum, asi vrea sa ii urez un cald cald fierbinte LA MULTI ANI, din toata inimioara mea, raposatului Kurt Cobain (20 II 1967 - 5 IV 1994) Numit purtator de cuvant al generatiei X, iar melodia sa cea mai celebra, Smell like teen spirit, supranumita si Imn al unei generatii. Ah, la naiba! Am ratat anii aceia! Astazi, dragii mei, se implinesc 45 de ani de la nasterea lui Kurt Cobain. Mama are 47 de ani, si ii vine sa-mi dea cu ceva in cap cand ascult trupe ca Nirvana. Ah! De-ar fi fost si ea cantareata rock, ce bine ne-am intelege...:-j. Soo, Happy Birthday, KURT COBAIN!!!!!! Stim cu totii ca acolo sus, canti pentru noi :x. \m/ \m/ \m/


3 comentarii:

Ce-mi plac locurile pe care le-ai mentionat in leapsa! :)

Dee.

Intra-devar, ai avea ce vedea :d

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...