luni, 18 iunie 2012

Fantomele ne stiu toate secretele!



Ei da! Chiar n-aveam de gand s-o citesc, dar a luat-o colega mea Diana de la chiosc impreuna cu revista bravo, intr-o dimineata, si i-am confiscat-o si eu putin.

O carte care merita traita! Da, citita si traita la maximum.

Pai sa vedeti, este vorba de tipa asta singuratica, Cass, Cassie sau Cassandra cum vreti sa-i ziceti, care vede fantome. In ultimul timp, mai exact in ultimii 4 ani, de cand le poate vedea, fantomele i-au devenit cei mai buni prieteni. Una dintre aceste fantome este Paige, sora ei care a murit inecata in urma cu.. 4 ani. Dar desigur mai sunt si cele doua fantome care ii batuie scoala, si o pun la curent cu toate nazbatiile colegilor ei idioti.

Intr-o zi, vicepresentintele consiliului de elevi, blondul Tim, o baga si pe ea in seama. Ii descopera secretul si, spre surprinderea ei, o convinge sa-l ajute sa ia legatura cu fantoma mamei lui.

Intr-un sfarsit, Cass se razbuna pe Danielle, fosta ei cea mai buna prietena care ii facuse viata un cosmar, dar fara sa simta totusi gustul dulce al razbunarii, mama lui Tim isi gaseste scaparea si pleaca intr-un loc mai bun, si dupa ce Cassie il scapa pe Tim de o depresie, acestia raman impreuna.

Ma rog, pe cat posibil. Finalul m-a cam dezamagit, a fost putin plictisitor, dar totusi unul fericit, asa cum ii place Dianei :*

Acum mai trebuie sa o conving si pe ea sa o citeasca si mi-am terminat misiunea :d

Putin cam.. comuna sa zicem, dar mi-a placut.

In curand recenzia la Panza de paianjen de Sandra Brown! :> fiti pe faza! :>

Siiiiiiii: melodia cartii :D



Voi ce ati mai citit, dragilor!? :*

4 comentarii:

Pare interesanta cartea, cu toate ca am putine prejudecati in ce priveste literatura contemporana, am sa o incerc si eu.

ohooo.Cea mai frumoasă carte pe care am citit-o vreodată!

Suna interesant:> Mi-a picat si mie in mana cartea asta, dar n-am prea rasfoit-o crezand ca are acelasi subiect banal si previzibil cu fantome, vampiri, varcolaci si alte nebunii de-astea;)) Si melodia e draguta.
P.S.: Momentan am inceput sa citesc Dragoste la a doua vedere de H. Salem si ma gandeam sa ma apuc si de Patul lui Procust, am auzit ca si asta e interesanta:)

Banuiesc ca e o carte minunata, asa ca o sa incerc si eu sa o citesc :)

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...