miercuri, 27 iunie 2012

Sandra Brown - Panza de paianjen

Am terminat acum ceva timp aceasta carte si am zis sa va fac o recenzie! ;x




Este vorba despre o femeie in varsta de 20 si ceva de ani, Kathleen. Este educatoare intr-o tabara pentru copii orfani. Acolo, il cunoaste pe Erik, un cameraman mustacios foarte simpatic. (hi, hi!) Kathleen se lasa cam greu, dar el o prinde in mrejele sale… Fac dragoste noaptea in aer liber, dusuri impreuna, si planuiesc sa fie fericiti pana la adanci batraneti, impreuna. Dar ceva le schimba relatia… Camera de filmat al lui Erik se strica, si este nevoit sa schimbe o anume piesa. Pentru piesa respectiva, de care are mare nevoie, se urca intr-un avion cu destinatia Cutarescu. Dar un avion particular il loveste pe cel in care se imbarca Erik si… Buf! Explozie!

Erik este dus la spital, Kathleen il urmeaza. Medicii nu o lasa sa intre in camera lui Erik, deoarece este grav ranit si nu pot intra decat rude apropiate. Asadar, Kathleen vede o femeie blonda, foarte frumoasa, cu acelasi nume de familie ca al lui Erik. Nevasta-sa! Wtf wtf!

In acel moment de disperare, Kathleen isi face bagajele si dispare la San Francisco (daca nu ma inseala memoria) fara sa stie ca defapt acea femeie era nevasta fratelui lui Erik. Kathleen nu mai da deloc semne de viata, Erik, dupa externare, o cauta neincetat.

Ea isi gaseste de munca la o linie de magazine de moda. Seful ei, un invalid, o cere in casatorie imediat ce afla ca ea a ramas insarcinata cu alt barbat (eh, cati dintre voi domnilor, ati face asa ceva?). La urma urmei, ea accepta, gandindu-se la o viata fericita si linistita, alaturi de sotul si copilul ei… Dar totul se schimba! In 2 ani de zile, Erik apare chiar in casa lor. (Destinu’, dom’le, Destinu’ cu D mare! ), fiind angajat chiar de sotul lui Kathleen, pentru niste reclame. Erik isi da seama imediat ca acel bebelus e al lui, si situatia devine foarte tensionata… In fine, Kathleen afla de prostia facuta... afla ca acea femeie nu era nevasta lui.. ci cumnata. Dar e deja prea tarziu, nu-i asa?!

In preajma craciunului, sotul ei o trimite pe Kathleen in tarile calde, pentru a avea grija ca totul sa fie bine la filmarile pentru reclame. Acolo, il vede pe Erik cochetand cu o blonda siliconata, si de gelozie… isi ia un avion spre o alta insula… Dar Erik o urmeaza! Si petrece acolo cu Erik 3 zile.. zile de neuitat!

Cand se intoarce, afla de internarea sotului ei. El era grav bolnav, dar nu i-a zis niciodata de boala care il mananca de pe dinauntru. El isi da seama intre timp ca Erik este tatal copilului lui Kathleen, si ii ureaza acesteia o viata fericita alaturi de el… fara pic de ranchiuna. Moare... intr-un final.

Si chiar cand credeam ca ei doi nu raman impreuna… x-( iata ca raman impreuna! :x

Am citit aceasta carte cu sufletul la gura.. mi-a placut la nebunie! Rasturnari de situatie, chestii imprevizibile, si nenumarate momente de extrema incordare. 5 din 5, categoric!


7 comentarii:

Nu m-aș fi gândit că îți place Sandra Brown! Are cărți drăguțe, ce-i drept. :D
ÃŽmi place recenzia. :x

Am auzit de ea şi mi se pare foarte interesantă cartea!Sigur am s-o citesc!:)

Interesant, dar mie nu imi place Sandra Brown , are niste carti prea siropoase:). Imi place recenzia pe care ai facut-o.

Foarte frumos, sper să pun şi eu mâna pe carte cândva. :D

unele sunt bune ..dar in general nu prea merita ...

imi place mult cum ai povestit...intr-un stil alert, dinamic! :)

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...