sâmbătă, 9 aprilie 2011

Dezastru in bucatarie, dezastru si in viata amoroasa?

Astazi, pentru a mia oara, m-am panicat rau de tot in bucatarie. Sunt un dezastru. Genetic nu, Slava Domnului, dar in bucatarie da. Exista o zicala: ''cine e bun in bucatarie, este si la dragoste''. Si, din pacate pentru mine, este adevarat. Vrand sa fac ceea ce obisnuiesc mereu sa fac in bucatarie, am zis sa adaug ceva nou. Niste sfaturi pe care le'am vazut prin cartile de bucate, si pe care le'am auzit de la matushile mele. Vrand sa adaug ceva nou retzetei, in ceaunul fermecat a inceput sa se manifeste o reactzie chimica ciudata. Atunci m-am panicat, dar am reusit s'o repar. Cand sa fie gata, mi-am dat seama ca ceva nu era in regula. Prea multe paste, prea putina carne. Dar, culmea culmilor, mi'am dat seama abea dupa ce le'am amestecat. Si, am mai adaugat carne. Vrand sa amestec, prosopul cu care tineam de ceaun s'a apropiat foarte tare de foc si… boom! Alt dezastru! La care m'am panicat si mai tarre. Luase foc. Atunci am oprit totul si am spus: ''nu voi mai intra niciodata in bucatarie''! Si astfel, dezastrul meu nuclear din bucatarie, ca si viata mea amoroasa e groaznic. Oare chiar totul este menit sa se strice cand incerci ceva nou? Oare chiar asa este si in viatza reala? Nu stiu, si sincer? Frefer sa nu aflu... Deci... cine vrea paste a la Iubesc Alcoolul? :d

1 comentarii:

A fi un dezastru in bucatarie nu inseamna ca si in veata amoroasa trebuie sa fie la fel.De exemplu eu sunt priceput in bucatarie dar groaznic in veata amoroasa.Si am invatat ca daca nu esti bun la ceva nu inseamna ca nu esti bun la toate.A nu sti ceva s au a nu fi bun la ceva are si partile ei bune pentru ca te ajuta sa te dezvolti ca persoana si te face sa incerci de cate ori e nevoie acel lucru ca sa iasa bun.Si,as manca niste paste a la Iubesc Alcoolul.

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...