marți, 12 aprilie 2011

Sa te chis in freza! :|

Nu v’ati saturat? Dumnezeule, aud aceasta propozitie continuu, si nici macar nu cred ca e corecta exprimarea. Plus ca e de o vulgaritate excesiva. Adica si eu injur, dar macar eu nu o fac pe ‘’tzaraneasca’’.

Si cine’n mortzii masii (ma scuzatzi, dar sunt scoasa din pepeni) mai sunt si aia de la ‘’IN PUII MEI’’? si ce fel de emisiune fac? Este chiar asa de educatzionala, incat sa invatzatzi pe derost fiecare fraza? Oameni buni, astea se numesc cumva GLUME?? Pentru ca nu e de ras. Din cauza acestor emisiuni inteligentza si intelectualitatea in Romania a inceput sa scada intr’un mod dramatic! Zau asa! Nu ca m’asi ineca in inteligentza si cultura generala, dar asi fi bucuroasa ca oamenii care ma inconjoara sa se innece in intelectualitate. In schimb, tot ce aud este ‘’sa te chish in freza’’. Shi mai sunt oameni care rad cand aud… bai fratzilor! Sincer, ce e asa de amuzant la tot rahatul acesta de emisiune (nu ca ar fi singurul)?

Nu ma uit la ‘’in puii mei’’ dar stiu episoadele pe derost. Le aud continuu pe strada. La ce ajuta sa te uiti la porcaria aia de emisiune? Ca sa inveti pe derost niste rahaturi si sa iti faci prieteni repede imitand acele personaje? Chiar vrei astfel de prieteni?

P.S. : daca vreti sa va uitatzi la ceva comic si sa radetzi, uitatzi’va la Deko Café ;). Cautatzi pe net. Shi sper sa va scoatetzi din cap propozitia atat de faimoasa ‘’sa va…’’.

Si ce este cu tipul ala atat de ‘’haios’’ de pe Targul Ocna? Adica dude, gata, s’a dat de gol ca n’are nici 4 clase si gata? Ca vad ca il cheama la Acces direct, la Pro tv si alte zeci de radiouri si emisiuni.

Mass media este o porcarie care nu stie ce sa mai scoata. Ce’mi pasa mie de divortzul lui Pepe si Oana, sau de copilul lui Iri si Monica? Oamenii aceea chiar nu pot fi lasatzi in pace? Ba mai mult! EU? Chiar nu pot fi lasata in pace? Nu pot sa ma duc sa deschid tv’ul, ca vad fetzele panicatzilor alora!

Hai ca v’am chinuit destul, ;) promit ca vin cu ceva nou!

1 comentarii:

Cata dreptate...nici eu nu ma uit la emisiunea aia si peste tot ,chiar si acum m-ai aud expresia aia...

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...