miercuri, 29 iunie 2011

Placerile vietii

Mie imi plac..orasele mari. Si cand spun orasele mari… ma refer la un oras maaare… New York! :x

Imi plac aglomeratiile..stii.. traficul acela infernal, cu claxoane, cu fumuri scoase din tevile de esapament al unei masini. Imi plac magazinele mari. Pliine cu haine si pantofi!

Mi’ar placea, ca pe viitor sa fiu si psiholog si avocata in acelasi timp, sa iau un salariu de mii de dolari (in alta tara, bineinteles) din care sa’mi cumpar mii de perechi de pantofi!

Sa hoinaresc Texasul. Sa ma opresc la un bar, sa command un martini, sa dansez pe ‘’She’s got the rhytm (Alan Jackson)’’ cu Kyle Schmid, si tot cu el sa am parte de o aventura de o noapte, pe care sa mi’o amintesc toata viata!

Mi’ar placea Sa locuiesc in Manhatten si sa ma plimb in fiecare dimineata, inainte sa ma duc la servici, prin central parc, cu o ceasca de cafea fierbinte in mana.

Mi’ar placea sa nu mai am idei de scris si sa trec odata la desenat caci foile ma asteapta! :D


O lista cu preferinte… poate chiar planuri de viitor. Sau poate se va schimba pe parcurs, si voi fi dentista, si voi locui in Hong Kong :)) Good knows…

1 comentarii:

Mie mi-ar placea sa locuiesc in Bucuresti!Mi-ar placea sa devin arhitecta si sa am o agentie de turism! Mi-ar mai placea sa am o casa de vacanta in Tenerife si o vila in Elvetia!

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...