duminică, 12 iunie 2011

Gorgeous nightmare!

Eram cu Damon Salvatore (Vampire Diaries) in parc, dansand pe sting- my one and only love. Miscarile lui erau atat de usoare, chipul lui atat de firav, de sfant, cu fiecare clipa simteam ca ma indragostesc de el. Cand s’a terminat melodia, a inceput alta, sinistra, dar subconstientului meu nu’i era frica, in acel moment au aparut niste demoni, iar noi 2 am sarit pe ei si i’am atacat. Dupa care, am inceput sa cautam o carte pentru nu stiu ce vraja, dupa care ne’am vazut stand pe Moldova, la un apus de soare, nevorbind unul cu altul, doar ne priveam, ah, ce chip! Ce atitudine! Ce… ce ideal!


Iar cand m’am trezit era dimineata…

Si el continua sa’mi bantuie visele. Urmatoarea seara m'a transforma in vampir si ne juram iubire pe veci.

Iar luptele noastre au mai durat cateva seri de vise parfumate, unde dragostea noastra domnea pretutindeni si omora orice demon ce ne statea in cale. O adevarata aventura!

Dar, au fost doar niste vise (obisnuiam sa ma uit la The Vampire Diaries in fiecare zi, cate 3-4 episoade. Atat mi’a placut de mult, tocmai l’am terminat). Vise, de care mi’e dor. In acele vise aveam pastele de sentimente ce ma invaluiau cu dragostea lui.

Oops, s’a racit cafeaua. Uite, am si uitat de ea :D)


Ps: totul e adevarat, l’am visat probabil pt ca il priveam cu atata idolatrizare, cu atata dragoste. Nu stiu de ce, caci rolul lui ian, damon adica era chiar un nenorocit si un cretin. Dar atat de frumos, atat de destept, stia sa le faca pe toate cu tact. In plus, era vampire! :d De’ar exista asemenea elemente si in realitate! Off! 8->

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...