duminică, 20 mai 2012

Orasul


Tocurile scancesc sub presiunea picioarelor mele, mangaing astfaltul rece al noptii reci de vara. Intunericul plapand s-a lasat demult peste oras, si luminile acestuia alcatuiesc o imagine abstracta. Masinile gonesc pe langa mine pe strada, orasul suna a claxoane, muzica si vorbe… oamenii vorbesc la telefon sau cu prietenii pe strada. Iar eu imi vad mai departe de drum, bucurandu-ma de privelistea luminilor zgarienorilor din fata mea. Orasul canta sub mine, ma face sa-l simt in adancul sufletului. Si radiez de fericire, desi muzica e trista. Sleep, sugar… Nu.. fara somn. Doar plimbare pe potecile orasului meu ideal. Orasul inca treaz la o ora inaintata din noapte. Pe cer stelele stralucesc din spatele norilor de argint. ' O voce-mi canta.. o aud in mine, e vocea orasului meu ideal. Vocea lui e blanda si fermecatoare… Si e asa profund zgomotul noptilor albe intr-un oras imens. Undeva pe la etajul 70 un tata ii canta ficei lui ca sa adoarma.. Sleep, sugar… umbrele felinarelor stralucesc in noapte… Tocurile scancesc sub presiune apicioarelor mele, mangaind astfaltul rece al noptii reci de vara. Intunericul plapand s-a lasat peste oras, invaluindu-l…

4 comentarii:

Superb :X
Eu am optat pentru nebuniile personale :)

Vaii,ce frumos!Am votat nebunii personale,deoarece eşti o fată cu capul pe umeri,şi spui lucrurilor pe nume,exact ce ne dorim cu toţii!

si eu tot cu nebuniile sunt <3 ti puuup <3

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...