sâmbătă, 12 mai 2012

Amadeo

Intr-o noapte de aprilie ai venit la mine, vis ferice de iubire, ca o umbra a dulcilor mele dorinti.

Cu ochii-ti negri, ca doua perle rare, ma priveai prin a farmecului noapte. Cordelute purpurii iti erau buzele catifelate si parul de culoarea abanosului iti stralucea-n intunericul pur al noptii vagi.

Pielea iti era alba ca o marmura pretioasa si in ochi ti se ivea o lumina de argint.

Vrut-am sa-ti spun ca te-am asteptat o viata dar un nod in gat ma oprea. Tu, adolescentul vesnic, tu, vampirul devotat ce te-ai ascuns de mine atata timp, venit-ai in sfarsit!

Mi-ai intins mana ta nemuritoare si ti-am observant unghiile albe, colturoase, ca de sticla mata.

Sufletu-ti era izvor pecetluit de sentimente apasatoare de iubire ce voiau sa explodeze-n van.

Si astfel m-ai dus in al vampirilor Eden…






2 comentarii:

E o idee foarte bună cea cu povestea,eu zic că merită!:)

Imi place ce-ai scris despre Amadeo.E dragut sa dai peste admiratori ai adolescentului irezistibil.

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...