joi, 3 mai 2012

Premiu!!!

Inainte de asta, vreau sa va rog sa dati un like paginii mele de pe facebook, e in dreapta: Rainbow in hell.

Cu ocazia celor 100 followers... (stiu ca nu sunt chiar 100, aveam 99 dar am ajuns la 98 :)) ) am decis sa va rasfat cu un premiu! Pictura e facuta de mine, poza e putin editata:


Si premiul merge laaa....

Rose
Fetele de la Love for books
Adry
C.L.M.
Anna
Klauss
Radu

Bucurati-va de premiu :d Va invit sa dati mai departe premiul, la cei care consideranti ca-l merita! :*

Ps: Cine-a luat (inca) un 10 azi? :>:>:>:> Scz dar chiar nu m-am putut abtine, sunt asa de mandra! :))

Si o melodie... Ce?! Credeati ca ati scapat? :))



Ah.. Franta...! 8->

7 comentarii:

Vaaaaiiii :X:X:X:X Mersiiiiiiii !!:X:X:X

E super tare !!:X:X:X Îmi place suuuuuper muuuuult :X:X:X Ţi-am zis eu că pictezi GENIAL !! :*:*:*

EÅŸti o dulceee :x:x:x Un mega-extra-super mare Hug pentru tinee !! :*:*:*

Mulțumesc mult pentru premiu! Este foarte frumos!! :x

Stai așa că acum mi-a picat fisa.. tu ai pictat-o?? Este absolut superbă! Ești genială!!
Sunt fără cuvinte.. ai un talent.. WOW..

woww, e frumoasa! Sar'na si felicitari:X

Merci mult! :* Esti o dulce >:D<
Desenul e superb!

ti-a iesit f frumos!

...si pictural, imi place pensulatia & culorile folosite!!

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...