joi, 10 mai 2012

Primele 100 de cuvinte - Elixirele Diavolului

Este ideea lui Rosia_Lady care apropo are un blog super dragut. Tot ce trebuie sa faci este sa postezi in fiecare luna primele 100 de cuvinte din cartea pe care o citesti.

Elixirele Diavolului - Hoffmann

CAPITOLUL I
Anii copilăriei şi viaţa monahală

Niciodată nu mi a vorbit mama despre felul de viaţă al tatălui meu. Dar dacă îmi reamintesc tot ceea ce, încă din fragedă copilărie, mi a povestit des¬pre el, atunci sunt încredinÅ£at că era un bărbat dotat cu o adâncă înÅ£elep¬ciune în cunoaÅŸterea vie¬Å£ii. Tocmai din aceste povestiri ÅŸi alte amănunte în legătură cu viaÅ£a ei de mai înainte, pe care abia mai târziu aveam să le pricep, ÅŸtiu că părinÅ£ii mei, dintr un trai confortabil de oameni cât se poate de bogaÅ£i, decăzuseră în cea mai neagră ÅŸi amară sărăcie, că tatăl meu, ispitit de Cel Rău, a comis o mare nelegiuire ÅŸi că apoi, după mulÅ£i ani, când graÅ£ia divină i a luminat calea, a înÅ£eles să ÅŸi ispăşească vina printr un pelerinaj la Teiul Sfânt, în foarte îndepărtata ÅŸi fericită Prusie.



5 comentarii:

foarte interesanta alegerea ta de carte !

ma bucur ca ai postat:) cele 100 de cuvinte si ca iti place blogul meu, e interesanta cartea pe care ai ales-o.

Hoffman ca în Paul Hoffman ? Dacă e acelaşi care a scris 'Mâna stângă a lui Dumnezeu' este super :x:x Omul asta scrie genial :x Chiar că vreau şi eu :x

WOoww ce idee interesantă!

Chiar ca interesant:-?

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...