miercuri, 11 iulie 2012

Clubul mortilor + Raspunsuri.

First of all, as vrea sa ma scuz pentru absenta de pe blog. Am racit ca dracu, ma doare in gat, ma doare capul, nu am nici cea mai mica pofta de mancare si sunt anemica. Lucru care ma afecteaza profund. Dar la medic n-am de ce sa ma duc (imi da un Decasept Bleax! si ma trimite acasa), si nici nu stiu cu ce, sau cum sa tratez starea tampita de spirit pe care o am. Ah.. si durerile... :((

Apoi, sa raspund la cateva intrebari:

Rose: Aveam si eu o intrebare, iti plac clatitele?
Da, imi place orice e cu ciocolata.

Raisa: Cum te simti cand citesti un comentariu?
Ma simt foarte bine sa stiu ca lumea citeste tampeniile pe care le scriu... Imi place sa ascult sfaturi, opinii si nu in ultimul rand, complimente, of course.

Daca mai erau intrebari, va rog sa-mi spuneti, si ma scuz. Sunt vraiste.

Siii sa va vorbesc despre Clubul Mortilor: Am scris postarea asta acum mult timp, dar n-am mai pus-o pe blog.

" Charlaine Haaaarriiis!!! Vampirii sudului:
Am citit in 2 zile magnificul roman Moartea la Dallas de 400 de pagini.
Mi-a placut, intr-adevar. Suspans, actiune, drama, comedie, roman politest, ce sa mai? Cate putin din toate. Cu toate ca aceasta serie este gotica, eu nu o pot numi asa.

Goticul e atunci cand se imbina frica, spaima, si romantismul si dragostea. Si cu toate ca seria Vampirii Sudului lui Charlaine Harris este gotica, lipseste acel ceva gotic, si prin urmare nu o pot numi gotica… Anne rice in schimb scrie gotic. Dar hai sa va las cu goticismele ca deja v-am plictisit.

A 3’a carte din VS: Clubul Mortilor: NU-MI PLACE.

E genul acela de serie, pe care o poti citi incepand cu a 5’a carte, ca intelegi tot. Charlaine Harris repeta multe chestii despre viata lui Sookie… Asta s-a intamplat si in Moartea la Dallas, dar deja in Clubul Mortilor, “repetitiile” respective au devenit mai pline, mai dese, si mai naspa. Nu am terminat-o de citit, dar o voi termina in curand.

Oh, da, sa nu uit!

CH spune ca teriantropii se transforma pe luna plina… gresiiiiit!! Numai varcolacii se transform ape luna plina, si nici macar nu se transforma in ceva anume: jumatate lup jumatate om. Teriantropii in schimb, se pot trasnforma oricand vor ei. Dar anyway… e literatura :* "

Sa revenim la Clubul Mortilor:
Vampirul Bill dispare, iar Sookie se aventureaza intr-o noua misiune. Hormonii si nervii ei sunt accelerati la maximum, si isi ia bataie de vreo 5X. Intr-un final o ucide pe Lorena si il salveaza pe Bill... Bla Bla Bla. Putea fi mai fain de atat. :)
Voi ce ati mai citit, dragilor? :*



4 comentarii:

Însănătoşire grabnică şi mulţumesc pentru răspuns! :) Sunt o mare fană a clătitelor :))

Însănătoşire grabnică îţi urez!Şi eu mă simt la fel când citesc un comentariu,şi chiar mă bucur că mi-ai răspuns la întrebare!:)

Insanatosire grabnica ! cred ca trebuie sa dormi muuult, asa te vei simti mai bine. Cel putin asa e in cazul meu.

Însănătoșire grabnică !
Sper să fii bine cât de repede ! ^^

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...