miercuri, 18 iulie 2012

Despre muzica rock

Muzica rock provoaca placere oamenilor care o canta, dar in special celor care o asculta! Muzica rock, dupa mine, e printre cele mai mari placeri omenesti: un lucru plin de pasiune, noncomformism, sentimente si sunete nebune ce iti inalta sufletul deasupra cerului: e o culme a fericirii. Si lasati-ma sa va zic: GOD LOVES ROCK MUSIC!

In lumea muzicii rock nu conteaza culoarea pielii tale, religia, tara din care provii, sau statutul tau in societate. Lumea muzicii rock e… LIBERA, lipsita de cretinism, fandoseli fara rost sau ipocrizie.

Acest gen de muzica a facut ravagii in intreaga lume: a determinat oamenii sa se certe intre ei, sa se impace, sa se iubeasca unii pe altii. Le-a condimentat viata cu sentimente, caci asta este ceea ce transmite muzica rock. A nascut adevarate stele, a incheiat razboaie, a schimbat modul de gandire a oamenilor, si a unit inimi. A creat vise! Si la randul ei, aceasta arta, pe care noi o numim muzica rock, este un vis implinit.



In timp ce scriam acest post, vorbeam cu un tip pe mess:
X: Vrei sa te las putin, poate pierzi vreo idee ceva..? m-a intrebat el.
Atunci cand scriu despre rock, o fac din suflet, si atata timp cat il am, nu am cum sa pierd nimic. Vine dinauntrul meu, ideile imi sunt intiparite in adancuri, caci nu le gandesc, le simt. Simt muzica rock, cum imi navaleste in suflet, purtandu-ma deasupra valurilor fericirii. Si n-am cuvinte s-o descriu, e minunata.

Muzica rock te linisteste, te agita, te face sa te regasesti pe tine insuti pentru ca mai apoi sa te pierzi din nou.

Muzica rock e ca o carte: TE FACE SA ZBORI.

Daca ar fi sa-mi imaginez raiul, ar fi asa: Cerul intunecat (sa fie noapte, da, deci intelegeti voi), cu un nor imens in mijloc, luminat de fulgere. Deasupra lui, un Iisus cantand la chitara electrica, impreuna cu Jon Lord, Kurt Cobain, Freddie Mercury, Gary Moore, Jim Morrison si multe alte legende ale muzicii rock - de ce nu, poate chiar si Statuia Libertatii :)) (In caz ca nu stiti, cei pe care i-am enumerat mai sus sunt cu totii decedati. Au facut parte din trupe faimoase, si au ajuns foarte departe…. Insa Dumnezeu planuieste sa-si faca trupa rock, dupa cum spun cei de la Metalhead. )

Asa imi imaginez eu raiul… ca o mare masa de ROCK.



9 comentarii:

mie nu-mi place rock'ul .. :-??

Fiecare cu gusturile lui :d Sper totusi ca nu asculti manele :))

Rock-ul e un motiv pentru care merita sa traiesti. :) :))


Criss

Ohh,yes!I love this kind of music!It's so perfect!:x

Nu degeaba se zice ,,Sex & Drugs & Rock & Roll"

Foarte bine zis! :D >:D<
Rock all the way, baby!! \m/

Nu prea ascult eu rock, dar muzica chiar ma face sa plutesc!

Rock-ul si rapp-ul din punctul meu de vedere se combina foarte bine, si nu pot sa ascult doar unul din aceste genuri de muzica, si de fiecare data, le ascult cat de combinat poate sa mi le puna player-ul :))

Ascult rock, dar nu pot să spun că e genul meu preferat, se numără printre însă. Prefer muzica clasică, dar rockul e o rebeliune a sentimentelor, de aceea apreciez mult acest gen muzical:D

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...