luni, 31 ianuarie 2011

Tu ce vise ai?



Dragii mei, imi pare sincer rau ca nu am mai postat nimic de aproape 2 saptamani, dar am avut probleme cu netul. Ca doar shtitzi, sunt inzestrata cu ghinion din cap pana'n picioare!

Dar, sa privim partea buna a lucrurilor. Am avut 2 saptamani la dispozitzie sa citesc 3 cartzi, dintre care 2 romane. Excelent, nu am cuvinte, Mihail Drumes e cel mai tare scriitor ever!

O alta chestie tare e ca..

Am avut timp sa gandesc.

Sa gandesc..sa gandesc.

Si mi'am cladit vise. Hranite cu imaginatzie din belshug. Unul din ele? Sa scriu o carte. Un roman. Sau poate mai multe.
Bineintzeles, nu ma voi baza pe asta, ar insemna sa rabd de foame. Dar va fi ca un fel de hobby, si ghici ce! Deja am idei! :)) ca doar asta este varsta imaginatziei, pana pe la 20-30 de ani, knd stresul si grijile materiale isi fac cuib, si alunga imaginatzia. Dah stiu, radetzi cat vretzi, dar chiar am de gand sa fac ceva. Ceva care sa ramana nemuritor! Si ce ar fi daca asi scrie? Da, doar ele, cartzile, raman vesnic langa tine. Cand toti prietenii te abandoneaza, cartea iti alina suferintza, sau imparte cu tine bucurii. Sa treaca decenii, secole, iar cartea mea (cartzile, poate) sa ramana nemuritoare.
Da, asta vreau!

TU CE VISE AI?

2 comentarii:

In viata de cele mai multe ori visele ne ajuta sa mergem mai departe.Sunt lucruri care nu costa,care ni le dorim si care nu ni le poate lua nimeni.Si daca ne dorim ceva cu ardoare,oricat de imposibil pare,cu atat ne face sa ne dorim mai tare si de ce nu poate chiar candva visele noastre vor deveni realitate:*:*

Pai sa scrii...Blog-ul e un inceput...Eu deja am inceput sa scriu ceva...niste idei...ceva bazat pe viata mea, pe ideile mele despre lume necenzurate si ceva legat de ingeri...in fine inclina spre SF dar eu sunt mandra de ce am scris...is pe la capitolu 3...Apuca-te de scris sa ma ajungi;)...Bafta:*

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...