luni, 31 ianuarie 2011

Scoala Generala, un cosmar!



Scoala… of doamne, abea astept sa scap de ea.
Generala, ar trebui sa fim fericitzi dimineatza cand ne trezim, ca mergem la scoala. Ar trebui sa pasim mandri in scoala, dar nu. Eu nu. Cand am intrat in acea scoala, eram fericita. Intr'adevar, abea asteptam sa merg la scoala. (ai grija ce'ti doresti!) si, uite, ca m'am vazut in clasa intai. Doamne, ce fericita eram. Era ceva nou, ceva ce nu cunosteam. Colegii erau draguti, si invatatoarea la fel. Iar peretii, peretii imi zambeau de fiecare data. Dar totul, totul avea sa se schimbe. Colegii mei au devenit in scurt timp niste balauri care scuipa foc, inavatzatoarea o vrajitoare caruia trebuia sa te supui, iar peretzii, radeau malefic privind spre mine, scoala mi se parea o matahala apocaliptica din ale caror gheare nu mai aveai scapare. Copilaria mi'a fost furata de SCOALA, sc nr 9. Dar, m'am obisnuit, ce era sa fac? Nu puteam fugi, eram tinuta in lantzuri de zeul timpului, care nu a fost de partea mea. 3 ani la rand(I-IV, in afara de cls I) am suferit pe balcile scolii. Doamne! Ce greu au trecut anii aceia! Apoi, in cls aV-a, eram deja obishnuita cu adunatura de demoni malefici ce roiau in jurul meu. Am vrut sa ma transfere, dar nu, ca de ce sa o faca? Ca doar sunt un simplu ''kopkil prost'' in ochii alor mei.
Din cauza LOR, din cauza parintzilor mei, ma simt acum sufocata, de ghearele scolii. Nu cred ca imi voi revine vreodata… voi fi mereu marcata psihic de aceatsa experientza dura. Si nu exagerez. Parca de 8 ani de zile, tot ascult acea melodie peripit, o melodie ce sunt obligata sa o ascult, o melodie care a incetat de mult sa'mi placa, care imi zdrobeste inima si creierul cu putere, parca fiecare nota a fost facuta de CEL DE JOS, si nici o secunda nu mai vreau s'o aud. E ca'n focurile iadului! Poate chiar mai rau! Nu mai vreau sa ii simt aerul, nu mai vreau sa ii aud rasul malefic! Nu mai vreau sa vad si sa aud nimic! Sau sa ii miros nimic! Vreau o data la liceu, unde vor fi numai fluturasi roz si mov. Oriunde asi fi preferat mai mult sa invatz. Dar nu la sc 9! Dar, partea buna e ca, dupa aprox. 5 luni de zile, sc 9 nu va mai fi pt mn decat o amintire urata, un coshmar care se va termina!

CURAND…

CURAND…

1 comentarii:

Wow...sa stii ca si eu am patit la fel...stiu cum te simti...Dar ce poti face..."Esti un copil prost" pentru toti...

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...