duminică, 6 februarie 2011

''Alo, da!''

Am fost astazi cu o prietena in oras. Un cocalar ne-a urmarit de la iesirea din Groapa pana la intrarea in Favorit. Si avea o chestie mica din plastic, numit telefon mobil, si din nu stui din ce cauzam racnea intruna la el:
''-aa, si iesi cu Lavinia in seara asta? Aah nu, nu de asta te intreb, da, pai uite acuma vin si eu de la o bere cu baieti…eh dar lasa ca las bmw'ul in Piatra, gasesc eu un loc, da, da, las' k am cu ce sa vin. Ah, in regula, deci ne vedem pe net in seara asta,ok?''
Bai, dar racnea intr'un stil! In mod normal asi zice:
''fratilor, vorbiti mai incet la tel knd mergeti pe strada, ce ma intereseaza pe mn ca x se intalneste cu Lavinia sau ca se intoarce de la o bere cu baietii?'' dar de fapt spun:
''mai baieti, mai, cand vreti sa impresionati 2 fete care le vedeti pe strada nu urlatzi in gura mare ca aveti net si bmw, o fi majoritatea fetelor materialiste, dar nu se dau in vant dupa o masina si un laptop. Asa ca, data viitoare, faceti'i un compliment gen: ce bine iti sta parul, sau du'i o floare!''
Chiar e atat de greu? Dar nu, el trebuia sa racneasca la telefon ca sa auda toata strada ca are bmw si net =)). Deci ma amuza la culme aceste personaje! Mergeam noi2 mai incet, mergea si el mai incet. Mergeam noi mai tare, mergea si el sa nu ne piarda (nu ma mira, ca doar purtam colantzi! Avea o ditamai peisajul in fata lui 8-| )


Am simtit nevoia sa impart cu voi aceasta intamplare pe de o parte hazlie, pe de o parte grozav de enervanta!

2 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...