miercuri, 2 februarie 2011

Decor.

Perdelele rosii intuneca camera, acoperind'o din plin cu mister.

Dulapul este vechi, asa ca l'am acoperit cu poze (imagini din terra magazin) pentru a'i ascunde batranetea.

Peretii au culoarea mov, exprimand libertatea (de care am eu nevoie).

Patul, inconjurat de ingerasi. Plapuma ascunde secrete si pernele au lacrimi pe ele.

Biroul, un mic atelier, incarcat cu pensule si culori, pt a'mi colora viatza.

Scaunul de la birou, imi tine haina cu care ma protejez de ceilalti.

Usa face legatura dintre 2 lumi: a mea, si a celorlalti.

Pe noptiera, imi tin cel mai drag instrument cu care'mi cant melancolia, fericirea,
lacrimile si crizele de ras: pc'ul meu drag!

Pe covor pasesc, si au pasit, oameni pe care poate nu i'am vrut.

Floarea-soarelui din geam, camufleaza durerea si suferinta.

Cele 2 icoane de pe pereti, imi dau putere.

Pe peretele de langa usa, tin lipite cu scoci personaje, desenate de mine.

Becul e gol, fara lustra, si da o lumina vaga, dand un aer funebru, chiar infricosator.

Intrerupatorul? Pe el l'am tapetat cu file dintr'o carte veche.

Aerul e plin de mine, de sentimentele pe care le am. E plin de tensiune, de groaza, de fericire sau dezamagire. Si uneori simt ca ma sufoca.

Cartile imi pun legitimatia de soarece de biblioteca, iar ingerii stau ascunsi in poeziile tatuate pe pereti.

Ah! Fereastra! Sa nu uit de ea. Pai, ea ma ajuta la a arunca cu lucruri in cainii care latra noptile afara.

Asta, este camera mea. Un mic locshor, un mic paradis, in care ma regasesc, si in care'mi face placere sa stau. Un loc care ma defineste, este plin de viatza unei adolescente, plin de viatza mea. E ca si sufletul meu.

1 comentarii:

Foarte fain:x
Mi-am regasit si eu camera oleaca pe acolo
Mi-a placut partea cu usa...;)
Tine-o tot asa!!:*

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...