luni, 7 februarie 2011

Urasc...



Faptul ca maine ma trezesc dimineatza, ca sa ma duc la o ''chestie'' numita ''scoala'' (din scoala iesi cu gandul ca ai fost la dresaj)

Faptul ca totul se duce…

Faptul k mi'e dor de EA…:((:((:(( (I love her and miss her so!)

Melodia ce imi suna peripit in minte, si asi vrea s'o indepartez!

Cearcanele de sub ochii mei!(si culmea, dorm cate 8-9 ore p noapte!)

Telefonul care suna intr'un moment atat de NE potrivit!!!

Vocile imaginare din capul meu care nu mai tac odata!

Umbra trecutului si a fericirii mele.

Faptul ca am in lista ''NEimportantzi'' de la mess persoane care nu le pot scoate
din adancul sufletului meu si care vor sta poate acolo pe vecie!

Faptul ca oricat asi scrie, sufletul meu nu inceteaza a se simtzi greu!

Gandul ca sunt de vina!

Indiferentza celorlaltzi..:-w =((

Gandul ca va trebui DIN NOU sa ma intorc in patul acela atat de RECE si GOL DE MINE! (si in care totusi, am mii de vise, mii de sperantze, bucurii si lacrimi…)

Ideea ca nu ma mai incalzeste nici gandul ca altora le place ce scriu!!!
:(( :(( :((




(suflet gol, dar atat de plin!)


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...