duminică, 6 februarie 2011

Timpul este ucigasul perfect!

Timpul e ucigasul perfect,
Omoara tot, omoara toate sentimentele care ne-au zdruncinat vreodata,
Omoara ura, omoara iubirea.
Nimic nu mai ramane…

Totul se duce… totul. Si cat de putin dureaza fericirea! Si cat de putin ne pasa cand trece pe langa noi! E trist. Azi ai zile, maine nu mai ai, azi ai fericire, maine iti ramane numai amintirea. ''Vezi? Uite, banca aceea, noi suntem. Iti mai aduci aminte?...'' si te gandesti la trecut.. La EA, la EL, la ALA, la celalalt EL, la EI…. La acele zile negre, albe, roz, verzi, albastre! Nu ne ramane decat amintirea, si pana si aia stearsa! Iti mai aduci aminte ce spuneau?

''te asteptam de mult…''
''iti iubesc rasul''
''mereu voi ramane friend'ul tau''
''daca ne vom desparti vreodata, mereu vei ramane in inima mea…''
''nu te voi parasi niciodata''
''abea acum se vede cat de bune prietene suntem noi''
''daca vei avea vreodata nevoie de ceva, suna'ma!''
''pentru tine nu mai e loc''
''imi place pana si cum saruti!''
''nu stiu daca asi rezista fara tine! Multe vin, dar putine's alea care raman, iar eu vreau ca tu sa ramai''
''e bine sa'ti fie rau acuma, pentru a'ti fi mai bine dupa.''
''esti prietena care n'am avut'o niciodata.''

.............................................................................

Pana si acuma ii mai aud in mintea mea.. Chiar daca totul s'a dus. Probabil pe multi dintre ei nici nu'i voi mai vedea… cu altii nici macar nu ma mai salut pe strada. E ciudat, uneori nici nu inteleg.

''Am amintiri, ma pierd printre ele, dar ma linistesc curand, asta'i cartea vietii mele.''





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...