luni, 25 iulie 2011

Subconstientul meu

Luptandu’ma cu subconstientul sufletului meu adanc
Luptandu’ma cu ‘’cealalta’’
Din cauza acestui razboi am lacrimi pe fata curgand.
Toate laolalta.

Mintea ii interzice inimii sa vorbeasca
Dar imi aud si inima. Pe care sa le mai ascult?
Nu’mi las sufletul nici sa clipeasca,
Vreau sa fiu doar un adult!

Care nu’si lasa copilul afara din el
Care’si calculeaza orice miscare.
Dar sufletul vrea sa zboare ca un porumbel,
Invelindu’si viata si inima intr’o culoare.. tipatoare.


Nu stiu care va ceda, nu stiu care va castiga.
Stiu doar ca la sfarsit unul va cadea
Si fericire sufletul meu va iriga,
Sau in iadul suferintelor voi decadea.

Dar ceva imi spune:
‘’Don’t fall, just be who you are
It’s all that you need in your life.
Hold onm, before it’s too late,
We’ll run till we leave this behind.’’




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...