duminică, 29 aprilie 2012

Timpul

1.
Trebuie sa citesc, sa scriu si sa pictez. Adica sa fac mereu aceleasi lucruri pe care le fac intotdeauna… ce-mi place la ele e ca, mereu sunt diferite. Alte personaje, intamplari, alte acuarele si culori. E o non-monotonie, ca sa zic asa.

Si totusi, uneori mi-e frica sa nu-mi pierd timpul aiurea… inutil. De cateva zile am o durere la tample.. monstruoasa. I-a trecut lui Adry si am eu acuma :)) glm :d cum ziceam… am terminat Cuore, si ma apuc imediat de Eugenie Grandet. E asemanatoare cu Enigma Otiliei, iar mie mi-a placut la nebunie Enigma Otiliei :x Am inspiratie pentru pictura, si chef.

Oare…. Ce inseamna pentru VOI, lucrurile inutile?

2.
Uitati-va putin la acest videoclip:




E o adevarata masinarie a timpului, nu-i asa?! E minunat, o pelicula foarte veche, filmata probabil cu 100 de ani in urma. Priviti masinile, trasurile, oamenii, tramvaiele de atunci! Eu, o data ce-mi lipesc ochii de ecran, nu mi-i mai pot lua! Ma uit si ma uit… chiar ai senzatia ca mergi cu tramvaiul si ca te uiti pe geam non stop la strada…. Asa aratau probabil marile strazi ale oraselor… cu 100 de ani in urma. Nu e oare… splendid??!


Oare timpul chiar este inamicul nostru?!

4 comentarii:

Cate s-au schimbat si cate se vor mai schimba... Eu nu consider timpul un inamic. Adica, daca timpul ar sta in loc ar fi o monotonie continua.

Heeeeei nu e de la minee :)) Mie îmi zvâcnea o venă de pe fruntee :))

Păi, Eugenie Grandet e asemănătoare pentru că nenea Călinescu s-a inspirat de la amicu' Balzac şi l-a adaptat la viziunea lui. Mă ucide profa de română acuma când studiem Enigma Otiliei :)) De exemplu: ne punea să zicem cine e *pff nu-mi aduc aminte era ceva cu pură* şi se aude 'Georgeta' la care profa 'Am zis pură' şi noi murim de râs :))

Da. ÅŸtiu vorbesc mult :))

Imaginile din videoclip sunt geniale :x:x Chiar merg pentru Enigma Otiliei :))

Lucru inutil e acela care îl faci şi nu ai ceva gen recompense, nici măcar de ordin spiritual :)) *compleeex @-)*

Gata ;;) :*:*

ps: am rezolvat, zic eu, faza cu scrisu cuvintelor la comm :)):D

desenand, citind, si scriind nu -ti pierzi timpul:) altii isi pierd timpul prin baruri facand chestii inutile :)) cum ar fi fumatul:D pup:D

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...