vineri, 5 august 2011

99 de adevaruri \ primea mea leapsa! :d

Hello, lume! Primea mea leapsa :d
1. Ador chipsurile cu sare. :d
2. Hm.. am mai multe bauturi preferate. Hell, angelly si apa plata :))
3. Imi place sa mananc :d
4. TAC :)) Alexxa stie!
5. Imi place sa citesc
6. Ador suspansul in care te tine autorul cartii respective… :x
7. Nu citesc chiar asa de mult, in general, intr’o dimineata frumoasa, pe o banca din fata bibliotecii :d
8. Cartea mea preferata este Scarface, de Trail Armitage. Suspans, actiune, totul invartidu’se dupa mintea unui criminal.
9. Sunt fana Mihail Drumes, avand in vedere ca primul lui roman ‘’cazul magheru’’ mi’a schimbat total parerea despre viata!
10. Nu mi’a placut niciodata sa plang in fata cuiva.
11. Am momente cand imi vine sa’mi iau campii.
12. Nu ma satur niciodata de mancarea buna :d
13. Imi place sa fac poze, dar nu prea’mi ies.
14. Tocmai am sters din inima mea o persoana importanta.
15. Imi place muzica rock \m/
16. Nu’mi plac manelele – de nici o culoare
17. Am un frate mai mare decat mine cu 7 ani :d
18. Nu le am cu kilogramele :)) dar.. ultima data cand m’am cantarit.. asta fiind iarna asta (am fost racita si m’a pus doctoru’ pe cantar n’am idee de ce :)) ) aveam 51 :d
19. Sunt indrazneata, chiar daca nu vorbesc prea mult.
22. Imi place sa am un cerc de prieteni marit :d
23. Cand eram mica mi se spunea ‘’stirba’’ :)). Imi lipseau cei 2 dinti din fata :d. acum mi se spune in mai multe feluri…. ‘’pacoste, emokinder, copchil, nebunatica,’’.. si altele :))
24. Celalalt prenume al meu este Ancuta :d
25. Am o rabdare….:)) nici nu vrei sa stii. De obicei, cand vreau ceva, vreau pe loc :d acum si aici! :d
26. Nu ma enervez prea usor, dar de trecut, trece greu.
27. Am perioade dese de stress… indifferent de situatzii. E de vina instabilitatea psihica mostenita de la mama :d
28. Am putina burta:)) si nu’mi pasa. Arat bine cu sau fara ea :p
29. Imi este extreme de scarab de viermi.. si nu, nu ma controlez prea bine
30. Imi este frica de intuneric si inaltime :d
31 Mi se face rau de la mirosurile groanice.
32 Merg rar prin cluburi, prefer parcurile in plina zi :d
33. Fac diferenta intre orice. Rimeluri, beri, carti, magazine, diferite produse… si,da, fac diferenta si intre oameni.
34. Am o singura prietena adevarata. Alexa... stie :d
35. Ma inteleg super cu.. blogul meu. Lui ii spun orice, si nu ma contrazice niciodata :d
36. Mananc extrem de repede. In timp ce colega mea de banca mancase jumatate de sandwich, eu mancasem 2 sandwichuri de acelasi fel, plus un corn 7 days :)):)):))
37. Am avut parul vopsit, in suvite, si regret.
38. Nu imi plac fetele machiate pana in frunte si cu un kilogram de fond de ten pe obraji. Bleax!
40. Nu am semene din nastere.
41. Si nu port ochelari…:(
42. Culoarea mea preferata este albastru. A fost albastru,am schimbat cu negru, si mov, rosu, si m’am intors iar la albastru :d
43. La 1,60 m, la varsta de 15 ani, da, sunt cam scunda. M’as multumi cu 1,70 si cv acolo :x
44. Mi se pare greu teatrul :))
45. Nu stiu sa dansez, dar mi’ar placea mult sa invat vals :x
46. Imi place sa joc sarba, chit ca incurc partenerul
47. Nu am iubit (DEOCAMDATA ;)) )
48 Cel mai bine ma simt solo, chit ca… ma abtin :d
49. Nu o sa ma marit niciodata sau cum spune ‘’ Printre Fluturi’’ foarte tarziu :d
50. Imi plac cainii :d
51. Nu imi place romantismul exagerat. In zilele noastre, are tenta aceea de fals…
52. Cea mai mare dezamagire de la viata a venit de la parintii mei. La 11 ani, dupa ce ma rugasem luni intregi de ei sa imi cumpere si mie o chitara… mi’au luat una de jucarie! demonstratzie ca nimeni nu ma va intelege niciodata… ps. Nici acum nu am chitara aia pe care atat mi’o doresc! :(
53. Ador sa’mi plang de mila :))
54. Imi place sa cred ca sunt si frumoasa si desteapta :d putin din ambele…
55. Imi place ca trasaturile mele NEobservabile Sa fie observate :d.
56. Imi plac multe, si urasc tot pe atatea.
57. Nu am avut niciodata vreo operatie…:d
58. Nu imi plac bijuteriile prea sofisticate.
59. Nu imi place aurul acela de 7 kg pus la gaturile tiganilor.
60. Am un ras caraghios, de la un momentdat :d
61 Imi place cafeaua, dar nu o beau des, ma oboseste.
62 Nu imi plac femeile vulgare
63 Sunt optimista :d
64 Sunt superstitioasa.
65 Cred in D’zeu. Si il venerez. Biserica, in schimb, e un alt fel de mod de a manipula lumea.
66 Imi place sa calatoresc, indifferent ca e cu masina sau trenul :d
67 Nu imi plac stiintele exacte… exact! :d
68 Cred in sarbatori precum craciunul si pastele, valentine’s day in schimb mi se pare o prostie.
69 Nu cred in bunatatea celor din jur.
70 Imi place cand ajut pe cineva, fara sa fac rau altuia, sau mie insumi.
71 Ma doare’n cot ce crede lumea despre mine.
72 Am facut blogul din nevoia de a da afara tot ce’i in sufletul meu.
73 Imi place sa port bratari si ceasuri pe mana stanga,
74 Ma machiez extrem de rar
75 Nu prea ma pricep sa consolez lumea.
76 Nu cred ca feminitatea sta in lungimea parului, a sanilor sau a fundului, ci in a gesturilor fine, hainelor, accesoriilor, si in a frumusetii sufletului ei.
77 Nu support sa fac sport :))
78 Imi iubesc orasul, dar e atat de mic, incat te saturi fooarte usor de el. Intr’o zi, l’ai parcurs pe tot! :(
79 Ascult AC\DC
80 Daca vad filme de groaza, raman traumatizata o saptamana-2 :))
81 Nu am un talisman norocos
82 Cand eram mica, 10-11 ani, mi se spunea des ca par de 14-15 :d. acum, la 15, spun multi ca gandesc matur, dar multe lucruri imi dau de gol varsta :d
83 Sunt satena :d
84 Nu mai stiu ultima oara cand m’am frizat…
85 Dorm busean, dar cand aud un zgomot, ma trezesc foarte usor. Si e rau, deoarece ma trezesc din cele mai frumoase vise :x
86 Ador inghetzata cu fructe :d
87 –
88 Nu ma pricep la masini
89 Nu stiu sa merg pe bicicleta.
90 Primul lucru pe care il fac atunci cand desenez este un portret.
91 Imi place sa cheltui banii pe orice
92 –
93 Sunt prea mica sa am permis de conducere.
94 Nu’mi amintesc ultima data cand am facut vreun vaccin! Sau o injectie! Aa, ba da, eram la scoala, in clasa I. :d
95 Visez cu ochii deschisi.
96 N’am idée de cate absente am avut in anii de scoala, si nici nu’mi pasa.
97 Imi va place la liceu :d
98 Sunt vorbareata cu cine am ce vorbi.
99 E prima mea leapsa.



leapsa de la Lucianna, pentru:
Just me (Alexa)
Sosete verzi
Annitu
1001 zile de vacanta (Andreea)
Piel de otono (Diana)
Lumea mea si lumea voastra
Lell :]]
Georgiana Yui
Diary of a crazy bitch (Joueinna Black)

Si oricine mai vrea s'o ia :d

2 comentarii:

Ohoo..sunt eu cea mai sinceră persoană, dar 99 de motive sunt chiar multe:))

99 :X opaaa chiar sunt interesante :) si ma bucur ca ai pus acolo numai adevarul , felicitari , frumoase cuvinte :X

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...