marți, 23 august 2011

Leapsa 1

O leapsa cu carti pe care am primit’o de la gagabr1r1el
A-Arta de a nu scrie un roman de Jerome K Jerome
B-?
C-Cei trei muschetari de Alexandre Dumas
D-Diavolul si domnisoara Pryn de Paulo Coelho
E-Elevul Dima dintr’a saptea de Mihail Drumes
F-?
G-?
H-Hamlet de Shakespeare
I-Imaginea din oglinda, de Sandra Brown
J-?
K-?
L-La raul Pierda am sezut si am plans de Paulo Coelho
M-?
N-?
O-?
P-Prietenul strain de Christopher Hein
R-Robinson Crusoe de Daniel Defoe
S-Scarface de Trail Armitage,
T-?
U-Unsprezece minute, de Paulo Coelho
V-Venetia, iarna de Emmanuel Robles
W-?
X-?
Y-?
Z-?


Leapsa merge catre:
Strawberry blonde
Implant pt refuz (alexa)
Annitu
C.L.M.

2 comentarii:

Am faaacut leapsaa!:*
http://crazy-in-loveee.blogspot.com/2011/07/leapsa-cu-carticele.html

:D

Mersi de leapsa scumpa>:D< o fac maine:P

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...