sâmbătă, 13 august 2011

Venirea toamnei

Pe 11 august, eu ma gandesc deja la venirea toamnei :d

Prima mea zi la liceu, prima ta zi la facultate…

Studentie, betie.

Nopti pierdute prin Iasi.

Oameni noi, lucruri noi, schimbari :x

Haine :d revin iar la cizmele mele cu toc din piele intoarsa… si la puloverele dragute, si geci :x

Si seri imbibate in scrum si fum de tigara.

Pierdute prin cafenele de la marginea orasului.

Pff… toamna 8->

Adduce cu ea nostalgii…

Si sunete de saxofon :x

Sunete de saxofon pierdandu’se prin vajaitul frunzelor ce cad… ametite, pe astfalt… pf.. deja visez 8->

Dar, hai sa ma bucur de vara, cat mai este, si sa scot de la naftalina fustita aceea roz, pe care aproape ca n’am purtat’o deloc vara asta :d



8 comentarii:

Pfff..şi eu ador toamna =P~

la ce facultate ai intrat?:d

Abea am intrat la liceu..:d De ce?

aa, faza cu facultatea din postare, era vorba despre un prieten..:d foarte bun, care a intrat acum la facultate.

Uuu la ce liceu ai intrat, si din ce judet? :D

@Mary, la grupul scolar Vasile Sav, din Roman, judetul Neamt

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...