luni, 8 august 2011

Metafizic

Metafizic… ceva ce nu’ti poti explica, e parte a filozofiei, studierea unor fenomene, inexplicabile… exact, EXACT ca si sufletul meu…


Traiesc intr’o lume absenta…
Peste tot de toate, nicaieri nimic
Opunandu’ma dragostei, ma pot numi abstinenta.
Sufletul meu, e un gunoi specific… mirific.


Si spun nu, si tot ma abtin
Din a spune lucrurilor pe nume, Din a spune ce simt.
Caci pentru lume astea’s simple glume..
Porcarii.


Si e stresul acela, stii… si durerea aceea’n suflet,
Ca oricat ai trage aer in piept, tot greu ti’l simti.
Voi, credeti ca asta e un pamflet.
Dar nu, ma doare atunci cand voi ma mintiti.


Raman doar eu, si ticneala mea.
Dand intr’o dementa grava,
Din cauza metamorfozelor continue,
De care sufera, inima mea, firava.


Innecata intr’o grava anacuzie,
Incerc sa ascult cu sufletul,
Niste imagini difuze.
Straduindu’ma sa’mi ascund secretul…




1 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...