duminică, 21 august 2011

Falling down

Stii, perioada aceea cand pierzi o persoana. Un iubit, o prietena, un amic… din caua unei minciuni poate, sau pur si simplu nu s’a simtit bine langa tine… te uiti in trecut, si’ti dai seama ca, defapt, nu l’ai avut. E chiar posibil sa pierzi ceva ce n’ai avut niciodata…? Este posibil? Faci orice, si cazi… de ce? Nu te’ai straduit destul ca sa tii acea persoana langa tine?

De ce atunci, prietena cea mai buna ti’a furat iubitul?

Si de ce, nu cu mult timp in urma, un altul ti’a dat papucii din cauza ca n’ai vrut s’o faci cu el?

De ce cel mai bun prieten ti’a murit?

De ce nu ai cui sa’i spui ce simti?

Sa cinstim in cinstea cerului… si a timpului. De ce timpul trebuie sa o ia din loc? De ce nu se poate opri, in cele mai frumoase momente?

Nu, el nu se opreste. El continua sa zboare. Netinand cont de noi… si iar incep cu nebuniile mele…




8 comentarii:

Foarte multe intrebari... Cred ca ar fi cazul sa sapam dupa raspunsuri:). Imi place postarea. Reflecta realitatea:D.

Dee'

E greu sa supravietuiesti intr.o lume cu atatea minciuni si acei multi oameni care in fata iti sunt prieteni, iar pe la spate te injunghie.
Si eu am trecut cam prin aceleasi experiente ca si tine, dar priveste partea buna a lucrurilor..poate asa a fost sa fie..chestiile de genu' te maturizeaza :)

Am un rapuns foarte simplu pentru toate intrebarile tale: ASTA E VIATA! :(

Recomand să elimini transparența de pagină. Nu de alta, dar e greu de citit :) Friendly advice! :)

Multumesc pentru sfat, octo cat. :d

Da.Mi-ai dat mult de gandit in privinta raspunsurilor la acele intrebari...
Frumoasa postare:)

Uite ce bine arată acum :)

Si eu mi-am pus intrebarile astea cateodata.

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...