joi, 22 septembrie 2011

Ganduri la inceput de liceu...

Mda. Si cam asta e ceea ce fac eu la scoala...;)) scriu. Normal, pasiunea mea :x

"Azi dimineata am descoperit o noua dilema. De ce inseala barbatii? Ca nu li se ofera un sex bun? Sau destula libertate? Ca nu gasesc o mancare exceptionala cand vin seara de la lucru? Oare chiar toti barbatii prefera sexul in locul sentimentelor adevarate? De ce?"

"Paseste pe alei intunecate si inguste cu pasi mici ca sa meaga spre viata! Inima ii e calcata in picioare de pasi ce ii iubeste...dar ii alunga orgoliul ei imens si rece. Are creierul stors de stress... si o fericire trista."

Si, mai vreau sa va prezint un desen facut de mine...:d nu e stralucit, dar sunt foarte mandra de el, avand in vedere ca eu nu prea ma pricep sa desenez cu acuarele... enjoy :X:x:X









6 comentarii:

Foarte foarte tare desenul :X

Mie-mi placE:> ce bine ar arata intr-o galerie :>

De ce înşală bărbaţii? Cred că din aceleaşi motive din care şi femeile înşală!
Desenul e frumos, armonia culorilor este plăcută. Bravo!

zici ca ochiul tau priveste la un apus de soare.:]

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...