vineri, 30 septembrie 2011

Jenant!

Sa vedeti o faza nasoala, dar comica ce mi s-a intamplat azi, cand am iesit de la scoala. La ora de practica, pe care o avusem in corpul c, la si jumate profa a zis: "Care pierdeti autobuzul puteti pleca" si normal, plecau jumatate de clasa, fie ca pierdea sau nu vreun autobuz, asa ca am plecat si eu :))

Am mers spre casa cu 2 fete, care sunt de la tara si aveau autobuzul in drumul casei mele. Am vazut la un momentdat o masina, si in spatele ei o cusca mare, cu un animal inauntru. Era o vaca. Am vazut ca avea niste pete negre pe ea, dar nu mi-am dat seama :)).

La care eu:
"Uaau, uite o capra!" la care cele 2 fete au inceput sa rada...
"E vaca, tuu!"

Cu toate ca n'avea nici coarne, nici tate [nu pot sa le zic sani] am ramas tot cu nedumerirea mea si am continuat drumul spre casa singura, ele oprindu'se la o patiserie.

"Uite'o capra!" =))

4 comentarii:

Vaaaai!=)) Penală faza asta=))

Dee.

:))Foarte tare=))))Chiar mi-a placut.Este frumos atunci cand iti aduci aminte de momente dastea haslii si sa razi singura ca o nebuna doar ca iti aduci aminte de ,,Uite o capra'':)))

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...