sâmbătă, 17 septembrie 2011

Lista de cumparaturi

Stiu ca deja a inceput scoala. Dar am gasit aruncata la nimereala prin camera mea o lista de cumparaturi. Sa vedem ce contine.

1.Un baiat care sa stie sa le faca pe TOATE.

2.Botine noi

3.Bandaje pentru rani de inima (nu stii niciodata cand iti mai raneste vre’unul de’a 12’a sentimentele.. acum ca am intrat la liceu :d )

4.Lac de unghii noi.

5. O masca de Halloween, la mine Halloween’ul dureaza un an ntreg, iar de data aceasta va fi o masca sictirita!

6. 2bilete spre capatul curcubeului. (2? De ce? Da, pt Alexa. :p stai.. ca ea il are pe Mihai. Alexa, daca nu dai com nici la postarea asta in care scriu despre tine te bat :)). Deci numai unul, urmeaza sa’mi gasesc pe cineva acolo…)

7.Prescriptia de la psiholog, medicamente impotriva nostalgiei acute (e toamna…:x :d )

8.Parfum Outspoken, by Fergie.

9.O ploaie rece de vara, care sa’mi racoreasca sufletul.

10.Un soare pt buzunar

11.Carti.

Restul mai apar pe parcurs…:d

5 comentarii:

Frumoasă listă. Am şi eu nevoie de majoritatea....

Primul imi trebuie si mie=)) Si altele...
Imi place blog`ul tau, meriti clar un follow, sa te gasesc mai repede:)) O sa vin mai des pe aici:* Kisses!

Si mie-mi trebuiesc majoritatea, mai ales bandaje pentru rani de inima ;))

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...