marți, 13 septembrie 2011

Sinucidere

Asta e. Ma sinucid. Voi muri in floarea tineretii, la doar 15 ani. Se va stinge din viata o fata cu vise marete, care i’ar fi placut sa va faca pe toti sa va simtiti bine in prezenta ei. Din pacate, n’a reusit. Si pentru felul cum gandea, ati caracterizat’o drept un monstru. Dar nu’i bai. Mai este timp, ne vom revedea in viata de apoi. Voi muri fara nici un vis facut realitate, fara sa ma vad implinita, fara sa fi citit foarte multe carti. Voi muri scriind aceasta si iubind in continuare pe … va voi urma mereu.. VEGHEA, scuze, inca nu m’am obisnuit cu termenii. Si ce frumoasa’i viata, pacat ca eu nu mi’o voi trai. NU VREAU sa traiesc in rusine. Vreau sa fiu demna! Dar cu parinti ca ai mei, ce te fac de rusine prin liceu, e imposibil.

Voi muri cu un crin alb alaturi, florile mele preferate. Ma voi stinge din viata ascultand muzica rock (genul meu preferat de muzica) pe stilul celor de la Scorpions (trupa mea favorita). Si… asi mai vrea sa’i spun cat il iubesc…

Voi muri purtand un outfit superb.. imbracata in alb, si purtand un inel pe deget pe care il am de la tine, Robert, pe care voi vrea sa’l am pe deget si dupa moarte. Ma si vad… ba voi scrie chiar si o poezie. Va fi victoria mea. Asa voi castiga acest razboi… prin moarte.

Sinucidere, by Iubesc Alcoolul.

Ma departez de lumea voastra,
Si de tot ce am iubit si eu.
Moartea’mi canta o pasare maiastra,
Ce’o veti vedea, la mormantul meu, mereu.

Mai este doar un pas,
Nu mai pot da inapoi.
Eu cand zic ceva, nu ma las!
Acum veti sta si plange ploi.

Voi avea la capatai un crin,
Si in suflet mult venin,
Caci n’am apucat sa va spun cat va iubesc,
Si ca mult, eu n’am sa mai traiesc.

Si va ninge in cimitir funebru,
Iar voi, voi veti purta doliu.
Si va voi vedea indurerati,
Si de moartea mea socati.

Lacrimi reci va curg acum pe fata.
V’asi saruta, dar nu mai am viata.
Acum va voi bantui, ca o fantoma,
Prin noptile lungi, de iarna.

Ei bine da… am fantezia asta.. de a muri in anotimpul iarna :)). Acum va rog, stati linistiti! Nu va alarmati! Nu ma voi sinucide! Prea curand, cel putin… unde ai mai vazut tu drac mort si rata innecata? Sa vezi narcisist sinucis? :)) asta e prostie curata… dar stateam eu asa intr’o zi, si ma gandeam ca ar fi un subiect bun de compus. Eeh, voi ce ziceti? :d

5 comentarii:

:| ne dai palpitatii :)) Te rog frumos! ma gandeam ce ti-a venit! maaaaaaaaa tuuuu!!!!!!

Te pap cu fulgi cu tot! Si mie imi plac cei de la Scorpions, in special melodia "Maybe I, Maybe You" :D:) O adoR!:>>:D< Te pup

Multi spun ca sinuciderea este un pacat... Eu spun ca este o declaratie si poate fi privita ca o incercare impotriva vointei creatorului, indiferent cine credem ca este acesta.:)

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...