miercuri, 18 ianuarie 2012

Fericire

Noi, oamenii, suntem atat de ciudati! Cand facem rost de un pachet de tigari plin, suntem fericiti, iar cand il terminam (dupa ce ne bucuram atat de mult de el) suntem tristi ca s-a golit.

Cand ne combinam, suntem fericiti ca in sfarsit avem pe cineva alaturi, iar cand ne despartim, dupa ce ne-am bucurat atat de persoana iubita, suntem …tristi.

Iar astea sunt doar 2 exemple din 1000(sau mai mult).

Cand suntem cu adevarat fericiti?

Cand facem rost de ceea ce ne dorim, sau cand ne-am bucurat de ceea ce am iubit?

5 comentarii:

Buna intrebare..DAr probabil ca nu ar putea raspunde decat cei care au gasit fericirea adevarata.

pai daca am iubi cu adevarat am fi fericiti:) ce spui tu aici e vb de satisfactie de moment :)

Nu, nu ma refer neaparat la marea fericire, la fericirea adevarata ci la fericire in general..:-??

fericirea apare cant apar si sentimente adevarate.:)

unul dintre filozofii ăia mari şi pompoşi, spunea că fericirea adevărată e ataraxia, judecata sobră. dar, Aristotel spunea că nu există un bine absolut, suprem. :D

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...