sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Stare Ciudata

Simt de parca’s rupta de realitate
O epava pe fundul mortii sublime,
Un amalgam de senzatii inselatoare
Ce se pierd usor prin culoarea ochilor mei incolori.
Vad si aud ce nu’nteleg,
Gandesc si fac ceva in care nu cred
Ma afund intr-o stare morbida.
Simt de paca’s rupta din timp si spatiu,
Simt ca’s moarta.
Rupta de realitate.
O epava intr-un abis al mortii,
Ce se pierde usor in solstitiul sufletului meu,
Ars de intrebari ce mi le pun mereu.
Un amalgam de plansete si dureri sfasietoare,
Capul imi zvacneste’n aer….

Mai traiesc?



2 comentarii:

Si eu simt la fel... Uneori, parca nimic nu mai are sens si nici nu sunt sigura daca mai traiesc sau nu. Poemul tau descrie perfect starea pe care o am acum.

Dee.

eu citesc si ma vad pe mine...aceste sentimente...ce sunt?dece avem aceste sentimente?...nu cred c-o sa'nteleg vreodata...

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...