joi, 26 ianuarie 2012

Recviem pentru un vis




Iarna imi picura cu fulgi albi de nea pe umeri
Si prin intunericul noptii mi te imaginez fara temeri
In stralucirea stelelor si a lunii pline tu sa stai
Cu pielea alba ca de platina si cu aurul in par.
Cu ochii albastrii de-un safir pretios in care
Cerul zilei se oglindeste mandru, demn.
Dar deodata viziunea mea dispare si realizez
Ca nu a fost decat viziunea a unui perfect amorez.
Si ma intorc la viata mea de zi cu zi, dezamagita,
Si chiar atunci tu, Fat Frumos apari deodata
Si inima-mi sare din piept de tine ademenita.
Tu, Vampirul Lestat, Amorez perfect absolut
Un desavarsit incubus al sufletelor muritoare,
Un tiran iubit sublim precum noaptea in care te scalzi
O capodopera fantomatica a naturii insasi
Un Inger al Mortii si Copil al Intunericului vesnic
Vino de ma duce in lumea ta vampirica
Ia-ma de mana si hai sa zburam spre norii grei,
Sa ne impreunam intr-un demonic spasm
Ca doi monstrii intr-un basm.



1 comentarii:

cat de frumos este fiecare rand ...
:X

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...