marți, 10 ianuarie 2012

Romania, i love you too.




Oricat mi-ar placea sa nu simt asta, ei bine, simt..:-< am fost profund dezamagita de faptul ca tara asta este inconjurata de hoti, de tigani ce-si uita traditiile si nu mai traiesc decat ca sa fure. De tot felul de analfabeti ce cred ca stiu a vorbi romaneste, si de scoala romaneasca care ne invata sa uram cartile pentru ca nu stiu ce sa ne dea de citit. Dezamagita de mizeria din jur. Dar hai sa privim putin peste aceste lucruri. Cand te uiti in trecut.. atata istorie, atata frumusete. Cu toate ca nu mai este ca pe vremuri, bibliotecile si librariile sunt minunate. Muzeele deasemenea. Suntem inapoiati, asta nu inseamna ca suntem si prosti. Uitati-va in jur! Romania este plina de adolescenti extraordinar de talentati! Si daca cineva i’ar observa, Romania s-ar umple de muzicanti celebri, de artisti renumiti, scriitori si poeti fabulosi! Dar nu este nimeni care sa vada aceste lucruri din pacate…:-<. Limba romana este cea mai sublima limba pe care o cunosc si nu’i doresc moartea. Castelele si bogatiile pe care le avem sunt de nedescris. Romania este minunata, si abea astept sa vina straini la putere pentru a o putea ridica din nou pe un piedestal, caci romanii nu vor reusi decat sa o distruga.

Imi era rusine sa spun unui strain ca sunt romanca, imi era rusine de faptul ca traiesc aici dar… acum am deschis ochii. Si spun cu lacrimi in ochi ca… Si eu iubesc Romania… e trecut de 1 decembrie, dar mai bine mai tarziu decat niciodata. :-< Acum nu-mi mai e rusine de tara mea… acuma nu.




4 comentarii:

eu nu-s romanca, si totusi imi place ca stau in Romania :)

eu vad, tu vezi, si sunt convinsa ca multi vedem acest lucruri chiar si vitele care ne conduc.Dar problema nu este aici.Nu suntem uniti, daca am fi...

Am fost plecat prin Germania, dar sincer mi-a fost dor si de Romania :d Cum zice si Ioana nu suntem uniti!

Iubesc Romania! Pacat ca e locuita...

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...