marți, 24 aprilie 2012

Alone.

Siii... ca sa nu va plictisesc cu o recenzie la Colleen McCullough - Obsesie indecenta.... va spun doar cateva cuvinte:



Pana de curand credeam ca ai nevoie de cineva, pentru a putea vedea frumusetea vietii.
Dar acum imi dau seama de realitate: nu e asa!
Mesaj: Puteti sa va duceti toti naibii, cu negativismul vostru cu tot!
Viata este minunata, cand NU este cineva care sa fure din frumusetea si optimismul ei!
Nu am nevoie de nimeni. Ma am pe mine si e mai mult decat as putea cere :X. Sunt cel mai bun prieten al meu, si ma multumesc cu asta :D







5 comentarii:

Nu ma suparam daca postai si o recenzie;)).
Imi place fraza de la sfarsit, nu dai deloc dovada de narcisism. E foarte bine sa poti avea atata incredere in tine si sa fii cel mai bun prieten al tau. Mie mi-ar placea sa fiu asa de puternica.

Dee.

asa:D tu cu tine:D va impacati cel mai bine!:D

Era si un vers de la Nirvana.. "Love myself better than you." :))
Ne intelegem pe sine mai bine,mult mai bine decat ar putea oricine alcineva sa se prefaca.

Viata e frumoasa cand nu e urata si trista, asta e parerea mea.
Sa spui ca toata viata in sina e naspa nu e ceva gresit, deoarece este vorba de ceva realitate, insa nu in totalitate.

Din intamplare citisem intr-o carte un citat de genu' " Mama nu iti sunt eu, mama iti este viata insasi",ceea ce m-a pus pe ganduri.
@Iubitor ai spus-o foarte frumos.
Imi place mult cum ai formulat.

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...