joi, 5 aprilie 2012

Ingerul Intunericului

O chitara electrica-mi canta nerabdarea,
Si ceasul pare ca amuteste-n loc,
Iar luna pe cer te asteapta si ea,
Razand cu hohote de al meu prost noroc.

Si uite ingerul intunericului cum zboara prin noapte,
Cu doua sute la ora pe un Harley-Davidson splendid.
Aducand celorlalti iubita moarte,
Cu frumusetea unui inger morbid.


Promit sa revin cu o recenzie la "Morti pana la apus" :D
Pana atunci insa va las cu muzica buna :x

E o zi speciala astazi, ca sa va amintesc! Pe 5 aprilie, Kurt Cobain s-a stins din viata. (Pe 5 a murit, pe 8 a fost descoperit mort)




PS: cand v-ati "evaporat" cu totii? :-?

4 comentarii:

Nu m-am evaorat! Cu siguranta de abia astept recenzia ta. Poezia, ca de obicei, minunata si muzicala :)

superbe versuri, nu am ce sa zic impotriva, dar schimba acel 200 in litere sa arate estetic ...>:D<

saracu Kurt :( super versurile:D

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...