sâmbătă, 7 aprilie 2012

Charlaine Harris - Vampirii sudului - Morti pana la apus!

Si DIN NOU – CARTEA BATE FILMU’!!!

Este o carte ce mi-a placut la nebunie, si pe care am citit-o in 3-4 zile, cautand mereu sa stiu ce sa mai intamplat! Si cu ocazia aceasta, vreau sa imi cer scuze fata de Nikoleta, deoarece am varsat putina caféa pe pagina 130 X_x! Vazusem putin din serialul True Blood, serial care s-a facut dupa seria Vampirii Sudului. L-am abandonat, deoarece mi s-a parut de prost gust! Si deasemenea, nu ma asteptam la prea multe din partea cartilor. Dar m-am inselat amarnic, deoarece am descoperit in aceasta carte o lume complet diferita de cea din serial! Mi-am format propriile imagini despre personaje si locuri [mai bine zis Imaginatia bate filmul! :)) ].

Sookie Stackhouse este o chelnerita telepata [gresit spus telepata… a citi gandurile oamenilor nu inseamna telepatie, telepatia este ceva asemanator, dar care se petrece la nivelul inconstientului nostru…. Etc etc] de 25 de ani, care, dupa mult timp de asteptari, a cunoscut in sfarsit un vampir, caruia i-a salvat viata… [cititi cartea]. Si.. da! Ati ghicit! Se indragostesc! Vi se poate parea un adevarat cliseu, o fata care se indragosteste de un vampir… BORIIING! Dar n-aveti dreptate! Caci dragostea dintre ei este atat de intensa, de pasionala si … intensa! :))

In oraselul acela atat de mic si linistit, se intampla ceva destul de cutremurator: Doua fete de varsta lui Sookie, Dawn si Maudette, sunt ucise de un criminal. Dawn si Maudette obisnuiau sa iasa cu vampiri, sa se lase muscate de ei, si amandoua au murit sugrumate. Criminalul ar fi putut fi orice: fratele lui Sookie, care s-a filmat in timp ce facea sex cu acestea si care din clipa in clipa putea fi luat cu asalt de politie, putea fi Bill vampirul, iubitul lui Sookie. Urmatoarea victima ar fi trebuit sa fie Sookie, dar criminalul a dat accidental peste bunica ei.

Va scapa oare Sookie cu viata din “vizorul” criminalului? Si cine poate fi criminalul? Poate fi oricine! Un roman plin de actiune, cu un umor delicat, cu scene de sex si deasemenea scene in care putem sa gasim frica, groaza. Un roman care m-a captivat, si pe care il recomand tuturor!

Abea astept sa citesc urmatoarele carti din serie!

6 comentarii:

Și mie îmi place mult seria asta. Drăguță recenzie! :D

Hmm sincer am citit şi eu cam 2 capitole şi nu m-a prins..:D
Adică mi s-a părut atââât de aiurea ca toată lumea să ştie că există vampiri şi chiar m-a dezamăgit că pe vampir îl cheamă Bill :)) Adică- pe bune !- Bill nu e un nume sexy, mai ales pentru un vampir.
În fine, fiecare cu părerea ei :)

Spor la citit în continuare !:*:*

mi-am amintit si eu acum cu ocazia recezniei tale, de continut. Off..acum sunt MULT mai rare acele momente hot intre Sookie si...oricine.

@Andry Da stiu, e cam aiurea, dar literatura este literatura :D si mi-a placut foarte mult ce intorsatura a luat povestea :D

@Anna multumesc :d

@Maria intr-adevar Charlaine se pricepe sa scrie erotisme...

Am inceput doar sa citesc cartea si m-am lasat de ea. Nu pentru ca nu mi-ar fi placut, insa am atatea romane de citit si recenzii de facut! Nu ma plang, imi place ceea ce fac, insa cartea asta o voi termina.. candva...

Dee.

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...