duminică, 16 octombrie 2011

Comunicarea

Ma pot lauda, ca stiu, cum ca rahatul privind “Cheia relatiilor perfecte este comunicarea” is a biiig BULLSHIT!!! De ce? Pai sa va explic. Nu numai ca, cu cat comunici mai mult o persoana ajunge sa te cunoasca. Si cu cat te cunoaste mai tare, cu atat mai mult isi pierde interesul, si mai ales RESPECTUL fata de persoana ta.
Dar asta nu e tot! Priviti la mine si luati aminte!

1.Cu mama. Cu cat vorbesc mai mult cu ea, si incercam sa ne intelegem (mai mult eu incerc s-o inteleg pe ea, nu ea pe mine) ajungem exact in acelasi punct din care plecam: NEINCREDERE. Cum naiba, tu, femeie, vrei sa am incredere in tine daca tu nu ai in mine? Ea vrea ceva, eu vreau ceva, incercam sa discutam civilizat, ajungem la cearta si nimeni nu obtine nimic. Interesant, nu?

2.Ex-ul meu prieten. Cu cat vorbeam mai des, cu atat ne certam. Defapt, durata de conversatie era direct proportionala cu durata ceartei dintre noi. So, girls, cand prindeti pe unul mut, care nu vorbeste, PASTRATI-L!

3. Prietena mea cea mai buna. Refuzam sa ne zicem cine stie ce cacaturi, numai ca sa nu se ajunga la cearta.

Astea 3 fiind cele mai importante, sa zic asa, exemple pe care vi le dau. Dar mai sunt si altele... in fine..:-j

6 comentarii:

Stiu cum e... si eu am trecut aproximativ prin aceleasi lucruri.Cel putin la faza cu mama.La noi certurile au intrat deja in rutina.Mereu ma contrazice aiurea fara sa aduca argumente solide.. si intr-un final ajungem sa tipam una la alta.Dar in rest ne intelegem bine.E o mama super. :))

cred ca astea sunt cele mai comune :))

Indiferent de situatie comunicarea mereu tre sa fie prezenta, daca pe moment nu se poate asteapta si tu sa se limpezeasca apele putin;))

Hey.E prima data cand ,,aterizez" si eu pe aici.Comunicarea chiar daca vrem sau nu,trebuie sa existe deoarece omul nu poate sta izolat de altii,fara sa comunice sau sa spuna ceva.Frumos blogul tau,te voi urmari de acum in acolo.:).

Hmmm

Despre mama ta nu comentez.

Despre ex, sa stii ca nu e bine sa stai cu unu mut, ala e mai periculos, tace si face ;) pe cand cel care vb mai mult e gen: "cainele care latra nu musca", si daca cineva nu e capabil sa te inteleaga si sa te respecte pt. ceea ce esti, sincer nu cred ca te va respecta ca esti "falsa"...

Cat despre prietena... va mintiti, asta nu mai este prietenie ;))

Poate prietena ta si ex`ul tau nu sunt potriviti pentru tine,voi nu sunteti pe aceeasi lungime de unda..Mama ta..nu stiu ce fel de persoana e.poate incearca si ea sa te inteleaga in felul ei,fiecare aveti o experienta de viata intre care exista o distanta destul de mare,cine stie cum vei gandi si tu la varsta ei..Fii atenta la tine,la modul cum pui lucrurile in miscare,poate tu nu stii cum sa abordezi un dialog..E doar o parere!

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...