sâmbătă, 8 octombrie 2011

...Si imi vine sa plang

Doar tu imi alini suferinta atunci cand plang,
Si numai tu stii sa aduci veselia, razand.
Scriu aceste randuri in durere,
Caci stiu ca esti cu ea acum, simtind placere.
Si nu esti langa mine, si imi vine sa plang.

Iubirea ta… ma face sa fiu atat de nedumerita,
Caci in bratele tale ma simt uneori de rau ferita,
Dar ce ma intreb eu, e de ce plang acum.
Aa da, pentru ca tu te’ai abatut de la al nostru drum.
Si nu esti langa mine, si imi vine sa plang…

Si tot ce vreau, e sa te tin in brate, sa te strang.
Dar nu esti langa mine, si imi vine sa plang.


10 comentarii:

Cat e de superb!:) Mi-ar placea sa am talentul tau...

Dee.

Supeerb :X:X

PS : Te referi la aspectul blogului? :-?

ce trist si frumos:(
dar dupa ploaie vine si soare

Rimele sunt foarte bune, dar încearcă să faci în aşa fel încât cuvintele să nu se repete.

Chiar meriti un premiu pentru poeziile tale:)

@Flyerboy da, ma refeream la aspect :d

ai adus dorul cu versurile tale..
ai adus frumusete ;x

Cea mai superba poezie pe care am citit-o vr-odata! <333

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...