joi, 13 octombrie 2011

Copilaria

Sunt pur si simplu o fata complicata, dar cu o viata a dracului de simpla.

Am fost ultima generatie care a jucat sotron si v-ati ascunselea pe afara (da, noi, noi astia de 15-16 ani facem parte din ultima generatie. Nu voi, astia de 30… fara suparare :d ) nu de alta, dar mereu ma uit pe diferite bloguri ale unor oameni de 20 si ceva, 30 de ani, si spun ca

“Noi am fost ultima generatie de copii care jucau sotron si baba oarba… noi jucam leapsa in spatele scolii, noi beam sucuri la dozator si eram 2 copii la o savarina, noi mancam cutare bomboane si noi nu stiu cum, noi nu stiu ce, cand un copil de 13-14 ani nici n-a auzit de asa ceva.”

Dude, lasa-ma sa te contrazic! Si eu am prins vremurile alea si am 15 ani. Asa, si? (deviasem de la subiectul “Lectii de viata” )

3 comentarii:

:)) Nu stiam ca si voi cei de 15 ani ati prins astfel de momente:) Nu ca as fi eu baba:)) Dar eu care am 20 de ani am avut impresia ca noi am cam fost ultima generatie care se juca ceea ce ai enumerat tu:)

Ca sa vezi, nu e chiar asA:))

Pai exact din aceasta cauza am scris ceea ce am scris. :*

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...