sâmbătă, 22 octombrie 2011

Critici

Din intamplare pe google am dat peste picturile lui Pervuninsky Vladimir… si merita toate laudele! Adica.. uau! Omul asta a fost genial la viata lui: nu mi-as mai dezlipi niciodata ochii de picturile sale. :x ma uit la ele si parca timpul se da usor inapoi… prin secolul 19, in marile orase ale lumii.

Sa ramai intiparit pe vecie intr-un tablou… pt ca mai tarziu, o pustoaica de 15 ani sa-ti observe superbitatea… caci cei ce i-au pozat lui Vladimir au fost frumosi… in intregul sens al cuvantului: civilizati, sofisticati, si pur si simplu frumosi la chip. Mai toate personajele lui din picturi au o lumina aparte… deci, practic, pictorul te duce exact in secolul 19, in perioada aceea cu corsete si fracuri, in perioada aceea boema de care eu sunt atat de indragostita! Caci, daca ar fi sa ma intorc in timp, asi alege perioada aceasta: secolul 19.

Poezie, romantism, civilizatie… caci asta este diferenta dintre secolul 21 si 19: atunci oamenii erau mult mai civilizati si culti decat acum, cand exista internetul si atatea rahaturi de care am putea sa ne folosim pt a ne informa. Dar nu vrem. Plus ca romantismul in zilele noastre e atat de… fals.

Acum, dragilor, va las si pe voi sa va dati cu parerea:




7 comentarii:

Sunt superbe fotografiile <3 .

Întradevăr..omul ăsta are talent.Impecabile picturi,nu pot să cred că există atâta talent când vine vorba de artă.Jos pălăria!

Extraordinare!
Imi amintesc de "In cautarea timpului pierdut" (ce-i drept, actiunea a avut loc in acea perioada :)) ). Imi plac foarte mult rochiile din acea epoca ^_^

p.s. nu cred ca TOTI erau mai civilizati. Si atunci existau oameni neciopliti, dar acum avem tehnica necesara sa dam de veste lumii despre toate nimicurile.

Uaaau =p~ cat de superbee sunt ! Cat talent !

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...