joi, 6 octombrie 2011

Tie de ce iti place sa scrii?

1.Cand scriu, sunt in lumea mea imaginara, in care pot creea absolut orice.

2.Scrisul e un refugiu. Prefer sa scriu decat sa ma duc la vreun ‘’prieten’’ bine, ca oricum pun pe blog.

3.Scrisul e un univers, in care cuvintele tin locul stelelor.

4.“Scrisul este arta celor ce n’au stiut sa planga, iar cuvintele sunt lacrimile lor.”

5.Ma simt extraordinar cand scriu. Dupa ce am scris, ma simt Dumnezeul unei foi de hartie pictate cu sentimentele si imaginatia mea.

6.Imi usurez sufletul de grele.

7.Uit de toate problemele.

8.Cand scrii, pur si simplu vorbesti cu o foaie de hartie, sau cu blogul tau, care niciodata nu te contrazice! :d

9.Scrisul ma face sa ma cunosc mai bine.

10.Scrisul e arta de a trai mai multe vieti (sau cititul) de fiecare data ai alt nume, alta varsta, alta viata, mai mult sau mai putin frumoasa.



Nu sunt destule, stiu, dar imi las amanet cuvintele aici, in grija voastra, caci stiu ca le veti comenta cum trebuie :*


Tie de ce-ti place sa scrii?

3 comentarii:

9!! 9, 9, 9! Ce-mi place ce ai scris la punctul 9!:) Foarte inedit raspunsul ala:x.
Eu scris pentru ca imi place, pentru ca ma descarc sau pur si simplu pentru ca nu am ce face:]].

Dee.

sunt in mare parte de aceeasi parere..
eu..poezia mea de acum spune de ce:)
chiar ne-am.. potrivit :)!

de acord cu tot ce ai zis :) am aceleasi motive.. scrisul iti da posibilitatea sa manuiesti tu crearea unei noi lumi imaginare sau sa exprimi ceea ce nu poti striga in gura mare :)

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...