joi, 19 mai 2011

Clisee

Sa vorbim despre clishee.

Cel mai mare cliseu din lume este ‘’ma voi casatori si voi avea o droaie de copii.’’ De ce sa te casatoresti si sa faci copii cand poti invata, si face ceva pt tine insuti? Sau pt omenire? In fine..

It’s not you, it’s me. De cate ori nu auzi fraza asta pe strada, prin masini, sau prin filmele romantice? De ce sa zici ca esti tu de vina, cand de fapt de vina este celalalt, si nu’i spui ce defecte are si ce te deranjeaza… caci asta e cand se intampla sa spui ‘’nu esti tu de vina, sunt eu.’’

‘’te iubesc’’ cele mai auzite, si false 2 cuvinte pe care le cunosc… uneori ma intreb daca lumea mai iubeste…

‘’nu te’as putea uita niciodata’’, dar tu defapt nici nu mai stii cum o cheama.. sau poate n’ai stiut niciodata..

Lista ar putea continua… care a fost cliseul pe care l’ati auzit cel mai des?

3 comentarii:

Cliseu : Pui la sts "te iubesc printesa mea"..
si poroasta crede
si'n 2 luni o dizvirgineaza..
apoi alt cliseu
pui iar la sts : 99..inca una si sparg recordu`...

Deși lumea e plină de clișee uele dintre ele ne fac fericiti,in caz ca sunt adevarate.Un "te iubesc" spus din suflet poate schimba foarte multe,insa e un cliseu,un cliseu minunat!

Sa spunem ca asa e lumea vrea sa se simta iubita..toti au nevoie de aceste cuvinte ca si aerul.Un cliseu ce mi s-a intamplat recent. Eu nu mai vreau relatii vreau sa fiu independenta si sa fac ceva cu viata mea.Ma intreaba unu care ma cunostea de 2 zile daca vreau sa fiu prietena lui, completand cu "TE IUBESC"=))

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...