miercuri, 25 mai 2011

One and only

Urasc atunci cand il intrebi ‘’de ce m’ai inselat? Ce are ea si eu nu am?’’ si el spune..’’nimic nu are in plus fata de tine.’’. atunci, pt ce naiba mai inseli?

Oamenii isi inseala perechea, de obicei cu cineva care are ceva in plus fata de perechea lor. Caci altfel, inselatul mi se pare fara sens, ridicol chiar.

Si chiar exista relatii fara inselat? Caci, chiar daca nu inseli cu trupul, tot te gandesti la o fata sau un baiat cu care ai fi vrut sa ai o relatie amoroasa.

Chiar mai exista iubiri de genul ‘’My one and only’’? Genul ala de iubiri in care te dedici total, fara retineri? Caci m’am saturat sa citesc despre iubiri de genul acesta, fara sa vad macar una in realitate. Nu zic ca asi vrea sa intalnesc eu o astfel de iubire, sa mi se intample mie, caci sunt singura si ma simt extraordinar asa! Fara sa am grija altei persoane. Dar vreau sa vad macar un cuplu de batranei care la 70 de ani sa fie multumiti de relatia pe care au avut’o, si care inca sa mai poata zice ‘’te iubesc’’ unul altuia.

3 comentarii:

O postare interesanta:D Si te sustin in mare parte:)Poate exista iubiri adevarate, profunde dar foarte foarte rare:). Si eu sunt singura pana la sfarsitul vietii:))


Poate treci si pe la mine : http://aimee-umbre.blogspot.com/

Ma bucur ca iti place...:d tocmai incerc sa dau si eu un comment la o postare de a ta, dar nu ma lasa. Nu stiu ce naiba are :(

destul de frumos.. !respect pentru blog!

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...