joi, 5 mai 2011

Plictiseala

Eu.. cand ma plictisesc scriu. Inventez. Altii deseneaza.

Unii oameni, cand sunt suparati sau plictisiti, fac sex. Altii, mananca tot ce apuca (cum fac eu cand sunt nervoasa).

Unii fumeaza, altii beau.

Unii fac farse la telefon, altii isi demoleaza casa :d.

Unii fac glume tampite incercand sa’i inveseleasca pe ceilalti cand mai mult ii enerveaza… altii pur si simplu stau…

Iar lista… ar putea continua la nesfarshit!

Voi ce faceti cand sunt suparati, sau va plictisiti? :d

1 comentarii:

Eu când mă plictisesc, postez pe blog,ascult muzică ,bag în seamă un prieten/fost coleg cu care n-am mai vorbit de multă vreme, mai aranjez ceva la blog,mai fac un blog,mă uit la un film...etc.

Când sunt supărată, doar plâng...sau stau ca o mămăligă plouată şi nu fac nimic...

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...