sâmbătă, 14 mai 2011

Invizibilitatea

Simt nevoia sa scriu. Nu pot sa dorm, nu pot sa citesc, nu pot, sunt prea agitata. Ma apuc sa’mi scriu sentimentele si gandurile pe ecran cu ajutorul tastaturii. Cuvintele curg ploaie. Banchetul, a fost un esec pe jumatate. Rochia ori mi’o udam, ori mi’o patam. Partea buna a fost ca… n’a avut nimeni rochie ca a mea! :d o alta parte rea e ca… a bagat de vreo 2 ori mennaitto, sau cum se cheama, de vreo 5 ori brasoveanca… 2-3 mel house… si cam atat… restul.. la pamant, doar cat au mai facut senzatzie baietii cu break’ul. De aratat, nu a aratat chiar asa de rau.

La ce vreau eu sa ajung… in toiul noptii, si a banchetului, am inceput sa’mi pun niste intrebari care ma cam rod la creier de ceva timp… sunt prea invizibila? Prea timida poate? Sau prea eclipsata? Nu lupt indeajuns pt ceea ce'mi doresc? cazuta pe ganduri prin aceasta inebuneasca agitatie, prin acest fum de oameni cu ganduri proprii. Chiar daca toata lumea imi spunea ca arat bine, eu uitasem sa ma simt perfecta….

Dar ceva inauntrul meu imi spunea sa dau naibii tot, si sa ma bucur de petrecere, caci a doua zi viata apuca iar in mainile ei unsuroase rutina si monotonia de fiecare zi.

Cel mai bun lucru, e ca m’am ales cu un subiect pt inca o carte. Vazand un chelner dragutz, m’am gandit la urmatorul titlu: ‘’…’’ mai bine nu vi’l zic….:d dar e vorba despre o fata, care la banchetul clasei a 8’a cunoaste un chelner… se indragostesc unul de altul, si au o idila impreuna pana la sfarsitul vietii… cam siropos? Am sa incerc sa nu o fac prea siropoasa, :d.

Ascultand Mozart, ma gandesc la mine, si la invizibilitatea mea. Sau poate ca totul, nu e decat in capul meu. O alta intrebare ar mai fi, de ce au inceput aceste ganduri sa ma cuprinda chiar atunci, in mijlocul dansului? Pt k nu aveam partener? Hm.. probabil. Pt k nu’mi placea muzica? Da, ar fi si asta o solutie. Nu ma simt invizibila cu blugi si tricou… dar m’am simtit invizibila in rochie perfecta, pantofi perfecti, unghii si par perfecte, machiajul pe masura. De ce totusi m’a strapuns acest gand? Poate ca nu voi sti niciodata.

2 comentarii:

wow ai scris carti?:O tare!!sunt la chiscuri,supermacketuri cva? daca da? cum se num?:D

nu, inca nu am scris nici o carte...:d am inceput pana acum 2, dar nu le'am terminat. plus ca mai am cateva idei. poate in cativa ani le vei vedea prin magazine...:d 3-4 ani cam asa..:d nici nu am grabesc, vreau sa fie totul perfect :x

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...